No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’adopcio, però canviant-lo per l adopcio...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per l’experiencia, però canviant-lo per l experiencia...

No s'ha trobat cap coincidència exacta per d’Aprenentatge, però canviant-lo per d Aprenentatge...
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.09 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 1.8 MB Teoria i pràctica de l'adopció escolar de monuments : l'experiència de la Universitat Autònoma de Barcelona i el Camp d'Aprenentatge de la Noguera / Bardavio i Novi, Antoni (Departament d'Ensenyament. Camp d'Aprenentatge de la Noguera) ; González Marcén, Paloma (Centre d'Estudis del Patrimoni Arqueològic de la Prehistòria) ; Gatell, Cristina (Institut La Romànica (Barberà del Vallès)) ; Jara, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Didàctica de les Ciències Socials) ; Solsona, Rosa (Camp d'Aprenentatge de la Noguera.)
L'adopció de monuments constitueix una fórmula d'introducció del coneixement i la implicació de l'alumnat preuniversitari en el seu context local, que s'ha mostrat molt productiva en diversos països europeus, mitjançant la imbricació dels centres educatius en la valoració i la conservació del patrimoni històric proper, en col·laboració amb l'administració municipal i les entitats científiques i culturals. [...]
La adopción de monumentos constituye una fórmula de introducción del conocimiento e implicación del alumnado preuniversitario en su contexto local, que se ha mostrado muy productiva en diferentes países europeos, mediante la imbricación de los centros educativos en la valoración y la conservación del patrimonio histórico cercano en colaboración con la administración municipal y las entidades científicas y culturales. [...]
The school's adoption of monuments has shown to be in some European countries a very productive scheme for introducing primary and secondary school pupils into the knowledge and involvement in their local context. [...]

2009
Treballs d'arqueologia, Núm. 15 (2009) , p. 103-121  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.