Resultats globals: 1 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 874.9 KB El proceso de prueba en el espacio de trabajo geométrico : profesores en formación inicial / Montoya Delgadillo, Elizabeth (Universidad PUCV, Chile)
La enseñanza-aprendizaje de la demostración suele aparecer como objetivo explícito del currículo del liceo; sin embargo, no ocurre lo mismo en el currículo universitario de formación (inicial) de profesores, esto es, la enseñanza-aprendizaje de la demostración no es considerada objeto matemático sujeto a transposición. [...]
L'ensenyament-aprenentatge de la demostració sol aparèixer com a objectiu explícit del currículum del liceu; però, no passa el mateix en el currículum universitari de formació (inicial) de professors, és a dir, l'ensenyament-aprenentatge de la demostració no és considerada objecte matemàtic subjecte a transposició. [...]
Teaching and learning of proof often are explicit aims of the high school curriculum. Nevertheless, the same does not happen in the teachers' training curricula; i. e. , neither teaching nor learning of proof are considered to be mathematical objects subject to didactic transposition. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1049
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 227-247  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.