Warning: Ignoring empty title search term.
Resultats globals: 1 registres trobats en 0.08 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
647 p, 4.4 MB Una reconsideració dels nombres enters per a l'ensenyament postobligatori : pont didàctic entre la presentació empírica de la matemàtica escolar i el mètode constructiu de l'ensenyament superior / Pujol i Pujol, Romà ; Bibiloni, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
La didàctica del nombre enter constitueix el centre d'interès d'aquesta investigació. Classifiquem les tipologies d'ensenyament de l'esmentat contingut curricular i focalitzem l'atenció en una d'elles, el mètode deductiu. [...]
The didactics of the whole number constitutes the key focus of this research. We classify the teaching typologies of said curriculum content and focus our attention on one of them, the deductive method. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.