Dipòsit Digital de Documents de la UAB 3 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
4 p, 102.7 KB Treball de Final de Màster [44435] / Valenzuela Garcia, Hugo ; Veciana Botet, Paula ; Morales Morales, Ernesto ; Verdu Tirado, Jorge Andres ; Esparza Masana, Ricard ; Morell Perez, Antoni ; López Vicario, José ; Giraldo Luque, Santiago ; Rodriguez Alvarez, Joaquín ; Blázquez Giménez, Concepción ; Meneses Benitez, Montserrat ; Faucha Hernández, Mireia ; Aragonés Chicharro, Vidal ; Perez Tena, Juan Ramon ; Marti Palet, Ignasi ; Marca Francès, Guillem ; Rodríguez Salgado, Luis ; Fajula Payet, Anna ; Soria Rodriguez, Isabel ; Basart i Muñoz, Josep M ; Pedret Ferré, Carles ; Blanco, Ismael ; Turro Sol, Andreu ; Fito Frutos, Ariadna ; Melendez Pereto, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El Treball de Fi de Màster (TFM) constitueix un element fonamental del procés formatiu de l'alumnat. Permet desenvolupar un projecte d'investigació individual de manera autònoma (tot i que sota la supervisió d'un tutor/a que pot ser, o no, professorat del màster) sobre un tema de la seva elecció de qualsevol àmbit d'investigació relacionat amb els continguts docents del màster. [...]
The Master's Thesis Dissertation (TFM) is a fundamental element of the students' learning process. It allows the student to develop an individual research project independently (under the supervision of a tutor who may, or may not, be a professor teaching in the master) on a topic of the student's choice in any field of research related to the contents of the Master. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) constituye un elemento fundamental del proceso formativo del alumnado. Permite desarrollar un proyecto de investigación individual de manera autónoma (aunque bajo la supervisión de un tutor/a que puede ser, o no, profesorado del máster) sobre un tema de su elección de cualquier ámbito de investigación relacionado con los contenidos docentes del máster. [...]

2023-24
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
2.
7 p, 121.9 KB Idea i Projecte d'Emprenedoria i Innovació Social [44431] / Turro Sol, Andreu ; Molina Gonzalez, Jose Luis ; Faucha Hernández, Mireia ; Rodríguez Salgado, Luis ; Urbano Pulido, David ; Fajula Payet, Anna ; Valenzuela Garcia, Hugo ; Perdrix Vidal, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'objectiu principal d'aquest mòdul és donar les eines que permetin passar de la generació d'idees a la consecució de projectes emprenedors socials, susceptibles de portar-se a terme, mitjançant el desenvolupament de models de negoci viables i socialment sostenibles. [...]
The main objective of this module is to give the tools that allow us to move from the generation of ideas to the realization of social entrepreneurship projects, likely to be carried out through the development of viable and socially sustainable business models. [...]
El objetivo principal de este módulo es dar las herramientas que permitan pasar de la generación de ideas a la realización de proyectos de emprendimiento sociales, probables de que se lleven a cabo, a través del desarrollo de modelos de negocio viables y socialmente sostenibles. [...]

2023-24
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documents
3.
7 p, 117.2 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Fajula Payet, Anna ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització de l'estratègia) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and strategy conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización de la estrategia) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.