Programes de curs (Guies docents) 2,690 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.02 segons. 
1.
5 p, 82.9 KB Hàbits Socials i Promoció de la Lectura [42958] / Cosials, Àlex ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul se centra en l'anàlisi dels hàbits lectors en els contextos socials i els factors que incideixen en la seva realitat, en base als fonaments teòrics i l'estudi de casos. S'identifica el rol de l'escola i de la biblioteca en el foment de la lectura i la incidència de les polítiques de promoció lectora.
This module revolves around the analysis of reading habits in various contexts. It examines the factors that contribute to the formation of reading habits from a theoretical (through readings) and a practical (through case studies) perspective. [...]
El módulo se centra en el análisis de los hábitos lectores en los contextos sociales y los factores que inciden en su realidad, en base a los fundamentos teóricos i el estudio de casos. Se identifica el rol de la escuela y de la biblioteca en el fomento de la lectura y la incidencia de las políticas de promoción lectora.

2016-17
Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
2.
6 p, 84.2 KB Sistemes Educatius, Desigualtats i Equitat: Aportacions de la Literatura Científica [43212] / Pàmies Rovira, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest mòdul s'abordaran a partir de les aportacions de la literatura de recerca i els resultats obtinguts en informes nacionals i internacionals en educació, les relacions entre sistemes educatius i desigualtats. [...]
En este módulo se abordarán a partir de las aportaciones de la literatura de investigación y los resultados obtenidos en informes nacionales e internacionales en educación, las relaciones entre sistemas educativos y desigualdades. [...]

2016-17
3 documents
3.
6 p, 87.6 KB Gestió i Serveis Psicopedagògics [42975] / Llansana González, Joan Josep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els participants en el màster han realitzat les matèries de 'Diversitat i Currículum' i 'Avaluació i diagnòstic de necessitats educatives', per la qual cosa han fet una primera aproximació als principis i als problemes que podem trobar-nos habitualment en l'àmbit de la psicopedagogia. [...]
Participants in the master have done the subjects 'Diversity and Curriculum' and 'Evaluation and diagnosis of educational needs', for this reason they already have an idea of the principles and most common problems in the field of educational psychopedagogy. [...]
Los participantes en el master han realizado las materias de 'Diversidad y Currículo' y 'Evaluación y diagnóstico de necesidades educativas', por lo que tienen un acercamiento a los principios y problemas corrientes que se dan en el ámbito de la psicopedagogía. [...]

2016-17
Psicopedagogia [1168]
3 documents
4.
4 p, 78.0 KB Plans de Lectura [42955] / Portell Rifa, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori i se centrarà en la planificació de la lectura en els centres educatius i socials. Seguint les aportacions de la recerca en cada camp, s'abordaran les bases sobre l'aprenentatge de la lectura (comprensió i interpretació de diferents tipus de textos), l'aprenentatge mitjançant la lectura (des de totes les àrees del currículum) i la lectura per plaer (estratègies per al foment de la lectura i la construcció d'hàbits lectors). [...]
This is a compulsory module whose main objective is to provide an insight into how to plan reading education at schools and at other social establishments. Current research findings will be presented so as to set the ground for understanding how children learn to read (how they comprehend and interpret different types of texts), learn by reading (across the curriculum) and read for pleasure (how they acquire reading habits and how teachers can promote them). [...]
Este módulo es obligatorio y se centrará en la planificación de la lectura en los centros educativos y sociales. Siguiendo las aportaciones de la investigación en cada campo, se abordarán las bases sobre el aprendizaje de la lectura (comprensión e interpretación de diferentes tipos de textos), el aprendizaje mediante la lectura ( desde todas las áreas del currículo) y la lectura por placer (estrategias para el fomento de la lectura y la construcción de hábitos lectores). [...]

2016-17
Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
3 documents
5.
5 p, 82.8 KB Comunitat, Intervenció Socioeducativa i Desigualtats: Tendències de Recerca Actuals [43219] / Úcar Martínez, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, recerca i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats Aquest mòdul pretén oferir les eines necessàries per a poder analitzar les situacions i escenaris comunitaris des de la recerca, per a poder generar respostes educatives adequades. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades Este módulo pretende ofrecer las herramientas necesarias para poder analizar las situaciones y escenarios comunitarios desde la investigación, para poder generar respuestas educativas adecuadas. [...]

2016-17
3 documents
6.
6 p, 85.6 KB Recerca, Canvi i Innovació: El Desenvolupament Professional a les Organitzacions [43204] / Tomás Folch, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Pedagogia Aplicada i és optatiu de la resta d'especialitats. Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne en la investigació en l'àmbit del desenvolupament professional a les organitzacions. [...]
Este módulo es obligatorio en la especialidad de Pedagogía Aplicada y es optativo en el resto de las especialidades. Este módulo pretende introducir al alumno en la invetigación en el ámbito del desarrollo profesional en las organizaciones. [...]

2016-17
3 documents
7.
10 p, 99.6 KB Geografia i Història i la seva Didàctica [42085] / Oller Freixa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Comprendre el conjunt de coneixement adquirits en el Mòdul específic de didàctica de les ciències socials per poder iniciar-se en l'exercici de la docència a l'educació secundària. 2. Complementar la formació dels graduats en Geografia, Història, Història de l'Art i altres ciències socials perquè puguin disposar dels coneixements bàsics i imprescindibles que estimulin la capacitat crítica i els facin comprendre el món que els envolta. [...]
2016-17
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [930]
3 documents
8.
5 p, 79.2 KB Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa [43210] / Pineda Herrero, Pilar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades. En este módulo se desarrollan las competencias necesarias para investigar sobre la formación y la evaluación desde la óptica de la equidad educativa. [...]

2016-17
3 documents
9.
5 p, 75.9 KB Treball de Fi de Màster [43193] / Deulofeu Piquet, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 El TFM és un treball de reflexió final en el qual l'estudiant haurà de mostrar, per mitjà d'una presentació oral pública davant d'un tribunal, que ha adquirit el conjunt de competències del màster i que li capaciten per a iniciar la seva actuació com a docent de matemàtiques en un centre d'educació secundària. [...]
1 El TFM es un trabajo de reflexión final en el cual el estudiante tendrá que mostrar, por medio de una presentación oral pública ante un tribunal, que ha adquirido el conjunto de competencias del máster que le capacitan para iniciar su actuación como docente de matemáticas en un centro de educación secundaria. [...]

2016-17
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1215]
2 documents
10.
11 p, 108.2 KB Francès i la seva Didàctica [42093] / Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents de francès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament del francès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a docents del francès al llarg de tota la vida professional. [...]
2016-17
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [930]  

Programes de curs (Guies docents) : 2,690 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.