Programes de curs (Guies docents) 2,864 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
1.
5 p, 81.3 KB Didàctica de l'educació corporal en educació infantil [103681] / Pérez Martín, Maria del Mar ; Flores Aguilar, Gonzalo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura de 3r. curs es complementa amb la de Educació Psicomotriu en els centres d'Educació Infantil de 4t. curs, i es pot aprofundir amb la de Joc i moviment en Educació Infantil de 4t. [...]
This subject complemented "psychomotor education in nurseries" of 4th. course, and can deepen the "game and movement in Early Childhood Education" of 4th course too. Objectives: - To know the main theoretical basis of physical education at the kindergarten stage. [...]
Esta asignatura complementa a la de "Educación Psicomotriz en los centros de Educación Infantil" de 4º. curso, y puede profundizar con la de "Juego y movimiento en Educación Infantil" de 4º. curso. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
2.
14 p, 129.1 KB Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva Didàctica [42094] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Aulet Amela, Jaume ; Tusón Valls, Amparo ; Vilà Santasusana, Montserrat ; Aguilar Cuevas, Lourdes ; Montiel Rayo, Francisca ; Garriga Escribano, Cecilio ; Duran Rivas, Carmen ; Munita Jordán, Felipe Servando ; Fontich Vicens, Xavier ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es considera que els estudiants del Màster Universitari en Formació de Professorat de Secundària (Mòdul específic de Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva didàctica) tenen una formació lingüística en llengua catalana i/ o espanyola de nivell de grau universitari. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
3.
4 p, 76.5 KB Joc i moviment en educació infantil [101998] / Macià Fàbrega, Spei ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es complementa amb la Didàctica de l'Educació Corporal en Educació Infantil de 3r. curs, i amb la Educació Psicomotriu en els centres d'Educació Infantil de 4t. curs. L'assignatura adopta com a eix bàsic el joc i el moviment a l'edat 0-6, centrant-se en conèixer les maneres de jugar dels infants d'aquestes edats així com les necessitats de moviment que d'elles es desprenen. [...]
This course is complemented by the Teaching Body in Early Childhood Education 3rd. course, and the Psychomotor Education in early childhood 4th. course. The course takes as its basic axis and the game moving at the age 0-6, focusing on ways to make the play of children in this age group as well as the needs arise them movement. [...]
Esta asignatura se complementa con la Didáctica de la Educación Corporal en Educación Infantil de 3º. curso, y con la Educación Psicomotriz en los centros de Educación Infantil de 4º. curso. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
4.
6 p, 104.6 KB Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978] / Roca Casas, Enric ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. [...]
Objectives and contextualization The objetives of this module are: 1. Identify and explain the requirements of the tutorials and guide candidates in personal, academic and professional / vocational areas. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
5.
3 p, 85.3 KB Treball de Fi de Màster [42974] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té per objectiu que el/la estudiant realitzi un anàlisis teòrico-pràctic del context psicopedagògic estudiat a través de la planificació, desenvolupament i avaluació d'un pla d'intervenció que identifiqui possibles àmbits de millora en el camp de la orientació educativa i l'assessorament psicopedagògic.
For the master's dissertation the aim is for the student to carry out a theoretical and practical analysis within the context of psycho-pedagogy. The student is expected to develop a study plan that identifies and assesses potential areas for improvement in the field of psycho-pedagogy. [...]
El Trabajo de Fin de Máster tiene por objetivo que el estudiante realice un análisis teórico-pràctico del contexto psicopedagógico estudiado a través de la planificación, desarrollo y evaluación de un plan de intervención que identifique posibles ámbitos de mejora en el campo de la orientación educativa y el asesoramiento psicopedagógico.

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
6.
5 p, 81.5 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2017-18
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
4 p, 88.1 KB Pràctiques Externes [42973] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Llansana González, Joan Josep ; Ramirez Serrano, Juan Ramon ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna als dos itineraris, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb els mòduls comuns com amb els mòduls específics corresponent al seu itinerari. [...]
The structure of the module is common to both itineraries so its content and development are related to both the common and specific modules corresponding to their itinerary. The practical module has two distinct but complementary parts. [...]
La estructura del módulo es común a los dos itinerarios, aunque su contenido y desarrollo está relacionado tanto con los módulos comunes como con los módulos específicos correspondiendo a su itinerario. [...]

2017-18
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
8.
5 p, 78.3 KB Planificació, investigació i innovació [102067] / Aranega Español, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. Analitzar les repercussions que té per a la funció docent l'assumpció de les competències professionals relacionades amb la innovació i la recerca en el context educatiu. 2. Relacionar els àmbits d'innovació i de recerca en els contextos educatius i institucionals. [...]
1. To analyse the impact that the acknowledgement of professional skills related to innovation and research in the educational context has on the teaching profession. 2. To relate the fields of innovation and research in educational and institutional contexts. [...]
1. Analizar las repercusiones que, para la función docente, tiene la consecución de las competencias profesionales relacionadas con la innovación y la investigación en el contexto educativo. 2. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
6 p, 98.1 KB Pràcticum [43664] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Márquez Bargalló, Conxita ; Oller Freixa, Montserrat ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. [...]
2017-18
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
10.
6 p, 85.4 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Estrada Aguilar, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Programes de curs (Guies docents) : 2,864 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.