visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència (ComSET) |
El ComSET, Grup de Recerca en Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència, neix l’any 2019 a partir de les sinergies de treball entre el Grup de Recerca en Publicitat i Comunicació Radiofònica (Publiradio), el Grup de Recerca en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (DCEI) i el Laboratori de Periodisme i Comunicació per la Ciutadania), tots de la UAB. El ComSET, fruit de la fusió entre els tres grups esmentats, estudia i analitza la comunicació de les organitzacions en la seva globalitat, però molt especialment les estratègies i les eines sonores que utilitzen per arribar a uns públics comunicativament més actius i amb uns hàbits de consum tecnològicament canviants, parant també especial atenció al valor de la creativitat com un element estratègic. Les organitzacions busquen ampliar els punts de contacte amb continguts basats en valors i intangibles, així com amb noves narratives i formats digitals.
Entre els seus principals actius, el ComSET compta amb l’Observatori de l’Audiobranding el qual focalitza el seu interés en les estratègies sonores en la comunicació de marca, i el Segell Infoparticipa, el qual premia la transparència i la qualitat de la informació de les administracions públiques. Les línies bàsiques de recerca sobre les que treballa el grup són les següents: |