2025-02-10 11:44 |
|
2 p, 125.2 KB |
ECIU repte: canvi climàtic
/
Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Aquesta entrada recull el material teòric i pràctic del repte "Canvi climàtic i moviments migratoris", desenvolupat durant el primer semestre del curs 2024/25 en el marc de l'ECIU University i coordinat per la UAB, amb el suport d'Ecologistes en Acció i la Fundació Autònoma Solidària (FAS). [...] This entry gathers the theoretical and practical content of the challenge "Climate Change and Migration Movements", held during the first semester of the 2024/25 academic year within the ECIU University and coordinated by UAB, with support from Ecologists in Action and the Fundació Autònoma Solidària (FAS). [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024 (Aprenentatge basat en reptes) (ECIU University) (The European Consortium of Innovative Universities)
6 documents
|
|
2024-09-12 14:36 |
|
2024-06-04 16:48 |
|
1 p, 98.6 KB |
Jornada d'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) de la UAB
/
Ellinger, Dorothea (Universitat Tecnològica d'Hamburg) ;
Farrés, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ;
Gifreu, Judith (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Redondo, Òscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals) ;
Ronzoni, Myra (Universitat Autònoma de Barcelona. Gabinet de Projectes Institucionals) ;
Sàez i Tajafuerce, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Aquesta entrada recull les presentacions compartides per les persones ponents durant la 1a Jornada d'Aprenenatge Basat en Reptes de la UAB, així com el programa complet de la Jornada.
2024
Jornada d'Aprenentatge Basat en Reptes (ABR) de la UAB, 1a : 2024
6 documents
|
|
2024-05-30 15:34 |
|
2024-05-28 14:56 |
|
81 p, 2.7 MB |
TOOLBOOK. Tools for creativity and innovation
/
Martínez Flores, Iván (Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Gerència) ;
Hernandez, David (Fundació Parc de Recerca UAB)
L'objectiu d'aquesta guia és proporcionar eines útils per transformar idees en projectes reals. Aquestes eines permetran a la persona creadora tenir un enfocament més segur en la definició i més ampli en la creativitat, per reforçar les seves investigacions i projectes. The purpose of this guide is to provide useful tools to transform new ideas into real projects. These tools will allow the creator to have a more certain approach in definition and wider in creativity, to strengthen their investigations and projects.
2024 (Aprenentatge basat en reptes)
|
|
2024-05-21 14:52 |
|
39 p, 7.0 MB |
ECIU Position Paper on Living Labs and experimentation spaces. Recommendations and insights about the potential of Living Labs as innovation and learning platforms in the ECIU University
/
Kourkoutas, Konstantinos (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sàez i Tajafuerce, Begonya (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Junjan, Veronica (University of Twente) ;
Kuipers, Wiro (University of Twente) ;
Hernández Palacio, Fabio (University of Stavanger) ;
Lindland, Kristiane Marie (University of Stavanger) ;
Müller, Anders Riel (University of Stavanger) ;
Neset, Tina-Simone (Linköping University) ;
Malmgren, Sara (Sankt Kors Fastigheter AB)
This publication is a a result of WP2: Status Quo & Best Practices Catalogue of University Lab of Labs for Transformative Societal Innovation (KA220-HED-000157489). The ECIU-UTC seed project's objective was to expand existing research and innovation initiatives of the ECIU by linking established living labs and citizen science projects run by partners and their regional ecosystems. [...]
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona, 2024
|
|
2024-05-10 13:07 |
|
2024-05-08 17:22 |
|
2024-05-06 15:31 |
|
1 p, 246.0 KB |
ECIU challenge - Meet our neighbors : break the class, race, and gender segregation in Sant Joan Despí
/
Alvarez, Bruna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ;
Malgosa Gasol, Estel
Aquesta entrada recull el material teòric i pràctic al voltant del repte "Meet our neighbors: break the class, race, and gender segregation in Sant Joan Despí", que es va treballar durant el 2n semestre de l'any acadèmic 2023/24. [...] This entry collects the theoretical and practical material of the challenge "Meet our neighbors: break the class, race, and gender segregation in Sant Joan Despí", which was developed during the 2nd semester of the academic year 2023/24. [...]
2024 (Aprenentatge basat en reptes) (ECIU University) (The European Consortium of Innovative Universities)
6 documents
|
|
2024-03-10 20:30 |
|
|
|