2023-08-24 11:55 |
67 p, 5.9 MB |
Poetry, Spoken Word and Community Building : a Case Study in an EFL High School Classroom
/
Hinojosa Soriano, Patricia ;
Kruszynska, Klaudia Anna, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Nowadays, EFL classroom in Catalan public schools dedicates scarcely any time to poetry; it lacks in providing students with the opportunity to reflect on oral tradition and the power behind spoken word. [...] Avui dia, l'aula de l'EFL a les escoles públiques catalanes dedica poc temps a la poesia; manca de l'oportunitat de donar a l'alumnat un espai on reflexionar sobre la tradició oral i el poder que hi ha darrere de la paraula parlada. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1528] Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459] Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
|
|
2023-07-25 19:12 |
|
2023-06-14 15:54 |
|
2022-09-19 17:47 |
43 p, 761.3 KB |
Tutoria entre iguals, virtual i sincrònica per a la millora de competències comunicatives en anglès i espanyol
/
Garriga Ràfols, Ivet ;
Duran Gisbert, David, 1963-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En aquest treball es presenta el disseny i implementació d'una proposta educativa de tutoria entre iguals recíproca i sincrònica en un context virtual, que s'ha ideat per tal de millorar les competències comunicatives en anglès i espanyol. [...] En este trabajo se presenta el diseño y la implementación de una propuesta educativa de tutoría entre iguales recíproca y sincrónica en un contexto virtual, que se ha ideado para mejorar las competencias comunicativas en inglés y español. [...] This paper presents the design and implementation of an educational proposal on reciprocal and synchronous peer tutoring in a virtual context, which has been designed to improve communication competences in English and Spanish. [...]
2022 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
2022-03-30 17:38 |
50 p, 15.8 MB |
Metamorfosis en procés : una experiència d'A/r/tography sobre un procés de canvi
/
Blanco Aloy, Cristina ;
Barrera, Jaume, 1954-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Gràcies a metodologies de recerca com l'A/r/tography, els Estudis de Performance i l'Autoetnografia, investigar a partir d'un mateix o de la pròpia pràctica artística és possible i ha esdevingut una manera més de fer recerca acadèmica. [...] Investigar des de uno mismo como un proceso válido de investigación es posible gracias a nuevas metodologías como la A/r/tography y los Estudios Performativos. En este proyecto presento mi investigación como un proceso real de metamorfosis en estado de flujo utilizando y narrando des de medios diversos: el texto y el audio-visual. [...] Inquiring about the self as a valid process of research is possible thanks to new methodologies as A/r/tography and Performative Studies. In this essay I present my research as a real metamorphic process, using different medias to contribute to the narrative: the text and the video. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona, 2016 Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
2 documents
|
|
2022-03-30 16:38 |
|
2022-03-17 16:12 |
|
2022-01-18 18:11 |
126 p, 1.7 MB |
La conversa exploratòria i l'expressió artística per interpretar poesia : una anàlisi exploratòria en el marc d'una seqüència didàctica sobre vídeopoesia
/
Oltra Bernal, Adrià ;
Aliagas, Cristina, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Anàlisi d'una seqüència didàctica pilot emmarcada en la proposta artística i audiovisual Poesia Dibuixada, impulsada pel Portal LletrA i duta a l'àmbit educatiu, que cerca treballar la poesia mitjançant un projecte innovador a l'aula de secundària. [...] Análisis de una secuencia didáctica piloto enmarcada en la propuesta artística y audiovisual Poesía Dibujada, impulsada por el Portal LletrA y llevada al ámbito educativo, que busca trabajar la poesía mediante un proyecto innovador en el aula de secundaria. [...] Analysis of a pilot didactic sequence under the artistic and audiovisual proposal Poesia Dibuixada, promoted by Portal LletrA and brought to the educational field, which seeks working on poetry through an innovative project at highschool level. [...]
2020 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
|
|
2021-09-17 21:38 |
43 p, 1.1 MB |
Secondary School Students' Perspectives on Self-assessment in the EFL Classroom : 'Learning to Learn' Competence in Context
/
Castro Pineda, Cristina ;
Dooly Owenby, Melinda, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
In a globalised society going through constant changes, future students should be able to adapt to face unexpected challenges and carry out professional tasks they have not been prepared for. This is what the European Commission understands as the competence of learning to learn (LTL; see Sala, Punie, Garkov & Cabrera Giraldez, 2020). [...] En una societat globalitzada que experimenta canvis constants, l'alumnat del futur hauria de saber enfrontar-se a reptes inesperats i desenvolupar tasques professionals per les quals encara no ha estat preparat. [...]
2021 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
|
|
2021-09-17 21:23 |
|
|
|