2024-09-26 20:35 |
|
2024-09-10 18:51 |
|
2024-07-29 15:37 |
|
2024-07-29 14:04 |
|
2024-07-25 18:53 |
|
2023-08-24 11:55 |
67 p, 5.9 MB |
Poetry, Spoken Word and Community Building : a Case Study in an EFL High School Classroom
/
Hinojosa Soriano, Patricia ;
Kruszynska, Klaudia Anna, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Nowadays, EFL classroom in Catalan public schools dedicates scarcely any time to poetry; it lacks in providing students with the opportunity to reflect on oral tradition and the power behind spoken word. [...] Avui dia, l'aula de l'EFL a les escoles públiques catalanes dedica poc temps a la poesia; manca de l'oportunitat de donar a l'alumnat un espai on reflexionar sobre la tradició oral i el poder que hi ha darrere de la paraula parlada. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1528] Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459] Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
|
|
2023-07-25 19:12 |
|
2023-06-14 15:54 |
|
2022-09-19 17:47 |
43 p, 761.3 KB |
Tutoria entre iguals, virtual i sincrònica per a la millora de competències comunicatives en anglès i espanyol
/
Garriga Ràfols, Ivet ;
Duran Gisbert, David, 1963-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En aquest treball es presenta el disseny i implementació d'una proposta educativa de tutoria entre iguals recíproca i sincrònica en un context virtual, que s'ha ideat per tal de millorar les competències comunicatives en anglès i espanyol. [...] En este trabajo se presenta el diseño y la implementación de una propuesta educativa de tutoría entre iguales recíproca y sincrónica en un contexto virtual, que se ha ideado para mejorar las competencias comunicativas en inglés y español. [...] This paper presents the design and implementation of an educational proposal on reciprocal and synchronous peer tutoring in a virtual context, which has been designed to improve communication competences in English and Spanish. [...]
2022 Grau en Educació Primària [1140]
|
|
2022-03-30 17:38 |
50 p, 15.8 MB |
Metamorfosis en procés : una experiència d'A/r/tography sobre un procés de canvi
/
Blanco Aloy, Cristina ;
Barrera, Jaume, 1954-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Gràcies a metodologies de recerca com l'A/r/tography, els Estudis de Performance i l'Autoetnografia, investigar a partir d'un mateix o de la pròpia pràctica artística és possible i ha esdevingut una manera més de fer recerca acadèmica. [...] Investigar des de uno mismo como un proceso válido de investigación es posible gracias a nuevas metodologías como la A/r/tography y los Estudios Performativos. En este proyecto presento mi investigación como un proceso real de metamorfosis en estado de flujo utilizando y narrando des de medios diversos: el texto y el audio-visual. [...] Inquiring about the self as a valid process of research is possible thanks to new methodologies as A/r/tography and Performative Studies. In this essay I present my research as a real metamorphic process, using different medias to contribute to the narrative: the text and the video. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona, 2016 Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
2 documents
|
|
|
|