Informes de projectes


Aquesta col·lecció recull tots aquells documents que tenen la missió de descriure els diferents assoliments, o resultats parcials, que es van produint durant el desenvolupament d’un projecte de recerca. Aquests documents també reben la denominació Entregables.

Estadístiques d'ús Els més consultats
Darreres entrades:
2023-02-22
14:38
97 p, 2.5 MB Estudio CuidémoNos. Auxiliares de ayuda a domicilio en España, 2022: Riesgos laborales y estado de salud / Fernández-Cano, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Navarro Giné, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup Psychosocial risks, Organization of Work and Health (POWAH)) ; Feijoo Cid, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Salas Nicás, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup Psychosocial risks, Organization of Work and Health (POWAH))
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona 2023  
2023-02-16
13:31
97 p, 1.1 MB Empowering autonomy through feedback : proposals for hybrid learning in higher education / Cea Álvarez, Ana María (Universidade do Minho (Portugal)) ; Dono López, Pedro (Universidade de Santiago de Compostela) ; Lerma Sanchis, Maria Dolores (Universidade do Minho (Portugal)) ; Mogas Recalde, Jordi (Universitat Rovira i Virgili) ; Pazos-Justo, Carlos (Universidade de Santiago de Compostela) ; Rambla, Xavier 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest manual es recullen alguns dels resultats de la recerca col·laborativa duta a terme al si del projecte interuniversitari BLEARN_AUTONOMY (https://blearn-autonomy. eu/). Aquest projecte ha fet un seguiment d'estratègies pedagògiques d'aprenentatge híbrid i/o b-learning per fomentar l'autonomia en un context de canvis profunds provocats per la darrera pandèmia. [...]
This handbook presents some of the results of the collaborative research carried out within the inter-university project BLEARN_AUTONOMY (https://blearn-autonomy. eu/). This project focused on analyzing and implementing hybrid learning and/or b-learning pedagogical strategies to promote autonomy in a context of mutation caused by the latest pandemic. [...]
En este manual se recogen algunos de los resultados de la investigación colaborativa llevada a cabo en el seno del proyecto interuniversitario BLEARN_AUTONOMY (https://blearn-autonomy. eu/). Este proyecto estaba centrado en analizar e implementar estrategias pedagógicas del aprendizaje híbrido y/o b-learning para fomentar la autonomía en un contexto de mutación provocado por la última pandemia. [...]

2023  
2023-02-08
13:34
24 p, 718.0 KB D4.2 How-to manual for the implementation of SO-CLOSE's digital storytelling tools / Dutceac-Segesten, Anamaria (Lunds Universitet)
A guide for future users in the implementation process of the SO-CLOSE tools.
2022 (SO-CLOSE)  
2023-02-08
13:29
24 p, 3.1 MB SO-CLOSE : Digital tools catalogue / Kasprowicz, Dominika (Villa Decius Association)
2022 (SO-CLOSE)  
2023-02-06
14:15
5 p, 266.4 KB D5.9-Policy paper 4- Recommendations on policies to promote co-creation of migration heritage between cultural institutions and local communities / Dutceac-Segesten, Anamaria ; Lunds Universitet
Based on the experiences and perceptions of selected stakeholders, this policy paper draws policy-relevant recommendations about the co-creational process of a shared migration heritage via digital storytelling tools. [...]
2022 (SO-CLOSE)  
2023-02-06
09:50
12 p, 285.8 KB Indicative list of museum exhibitions about refugees and exile in the 20th century in Greece, Spain, Sweden, Italy and Poland / Fytili, Magdalini (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sharifi, Massoud (Universitat Autònoma de Barcelona)
A document describing the structure/content of a series of interconnected museum exhibitions about refugees and exile in the 20th century in, e. g. , in Sweden, Spain, Greece and Poland.
2022 (SO-CLOSE)  
2023-01-26
10:31
9 p, 751.9 KB PACHAMAMA - 101062179 - HE-MSCA-PF-2021 : Career Development Plan / Pezo-Lanfranco, Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Colonese, Andre Carlo, dir.
2023  
2022-11-25
13:48
28 p, 3.2 MB Mujeres mexicanas en Videojuegos / Contreras, Ruth S.. (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Rodríguez, Diana (Instituto Amerike) ; Marti-Puig, Pere (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
L'informe "Mujeres mexicanas en videojuegos" és el primer informe d'aquest tipus que pretén mostrar una part del sector dels videojocs a Mèxic. Es tracta d'un document que il·lustra les experiències de 103 treballadores que laboren en estats com Guadalajara, Puebla, Monterrey, Aguascalientes, Oaxaca, Querétaro, Colima, Morelia, León, Quintana Roo, Chihuahua i Ciutat de Mèxic. [...]
2022  
2022-10-31
11:10
33 p, 3.7 MB Vivaldi website and visual identity / Tottolo, Lara (CO2 Value Europe) ; Acondicionamiento Tarrasense Associacion (LEITAT) ; Universitat Autònoma de Barcelona
The aim of the website and visual identity is to support the effective uptake of the project's outcome by the targeted stakeholders. The deliverable consists in the creation of the following communication tools and material:The visual identity, which includes the project logo and templates for presentation and reporting. [...]
2021  
2022-10-31
11:04
30 p, 1.2 MB Vivaldi Dissemination Plan / CO2 Value Europe ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Acondicionamiento Tarrasense Associacion (LEITAT)
The Dissemination Plan focus on spreading VIVALDI results to a wide stakeholder base that is interested in VIVALDI's outcomes and are likely to use them in activities other than exploitation, including scientific diffusion and knowledge exchange. [...]
2021