2023-07-21 19:11 |
19 p, 672.8 KB |
Prácticas epistémicas de la e-Research en comunicación : el caso PARC
/
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Blanco, Josep Ma (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tenerife Sociedad Latina de Comunicación Social 2014 (CAC, Cuadernos Artesanos de Comunicación)
Ciencias Sociales y Humanidades Digitales : Técnicas, herramientas y experiencias de e-Research e investigación en colaboración, 2014, p. 195-213
|
|
2023-07-21 17:53 |
|
2023-07-21 17:22 |
19 p, 139.9 KB |
El efecto del aroma en la intención de compra de un paquete vacacional
/
Cuatrecasas Clemente, Laura Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Se estudia el efecto del aroma asociado a un destino turístico en la intención de compra de un paquete vacacional. Sesenta estudiantes universitarios (M =21,45, Dt =1,50) visualizaron un spot de un destino caribeño en una de las dos condiciones experimentales: sin aroma y con aroma ambiental asociado a un destino turístico. [...] This study analyzes the effect of aromas associated with tourist destinations on the intention to buy a vacation package. Sixty university students (M = 21. 45, SD = 1. 50) watched a video spot regarding a Caribbean destination in one of two experimental conditions: with no aroma, and with an environmental aroma associated with the tourist destination. [...] Estuda-se o efeito do aroma associado a um destino turístico na intenção de compra de um pacote turístico. Sessenta estudantes universitários (M =21,45, Dt =1,50) visualizaram um spot de destino caribenho em uma das duas condições experimentais: sem aroma e com aroma ambiental associado a um destino turístico. [...]
2018 - 10.12804/revistas.urosario.edu.co/disertaciones/a.5004
Anuario electrónico de estudios en Comunicación Social: Disertaciones, Vol. 11 Núm. 1 (2018) , p. 150-168
|
|
2022-09-23 13:27 |
|
2020-12-04 22:42 |
|
2020-07-07 18:40 |
|
2019-05-23 17:10 |
19 p, 6.7 MB |
La recepció : un límit a la creació
/
Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Voces Merayo, Ramón (Universitat Autònoma de Barcelona)
Considering the question where are the limits to creation, either advertising or in the fiction, a possible answer is in the reception. The way in which the constituent aspects of an audiovisual message are decoded and interpretated by the recipient, that is, how people react in front of certain hearing or visual stimulus, becomes one ofthe límits to the effectiveness of the product. [...]
2007
Trípodos, Vol. 2 Núm. Extra (2007) , p. 267-277
|
|
2018-12-12 11:41 |
|
2018-12-12 11:34 |
|
2018-11-15 22:43 |
|
|
|