Anima't a viure un estiu solidari!
25.02.2015 Cooperació  -  Tens ganes de viure una experiència en l'àmbit de la solidaritat internacional i no saps per on començar? El dimecres 4 de març a les 12:30 h, a la Sala de Cinema de l'Edifici Àgora, Setem, Servei Civil Internacional i COCAT seran a la UAB per a explicar-te les seves propostes d'estades solidàries a països del Sud per a aquest estiu.

L'Àrea de Cooperació i EpD de la FAS promou un any més una sessió informativa al campus de la UAB perquè diferents entitats i col·lectius del sector de la cooperació per al desenvolupament i la solidaritat internacional puguin presentar a la universitat les opcions d'estades solidàries que ofereixen i totes les seves característiques (tipologia, països, temàtica, durada, requisits, costos, etc). Es tracta de camps de treball, brigades d'acompanyament i altres iniciatives similars a països d¡Amèrica Llatina, Àfrica i Àsia. Enguany, a la sessió hi participaran entitats sòlides en el camp, com Setem, Servei Civil Internacional i COCAT.

Participar en una estada solidària és una oportunitat per a acostar-se a altres realitats, treure's les ulleres que fem servir habitualment i entendre la gran diversitat de visions vitals que existeixen al món. Escoltar altres veus, conèixer organitzacions del Sud i donar suport a les seves lluites. El que es busca és una experiència de formació i presa de consciència, conjuntament amb un grup de gent que també vol compartir i viure la mateixa experiència.

Per a comprendre millor l'essència de les estades solidàries és important formar-se prèviament en àmbits bàsics de la cooperació per al desenvolupament. Des de la FAS us proposem participar a l'edició que farem a l'estiu del curs d'"Introducció a la Cooperació per al Desenvolupament. Eines cap a la transformació social".  Submergeix-te en aquesta experiència!

Per a més detall sobre les entitats que ofereixen estades solidàries pots consultar les fitxes informatives. Per a més informació general, clica aquí.
Fitxes Estades Solidàries 2015