Els propers dies 9 i 10 de maig el Campus de la UAB acollirà per tercera vegada la Fira de Postgrau, un esdeveniment en el que et podràs informar de totes les opcions que tens al teu abast per encaminar el teu futur acadèmic i professional.
L'acte central de la Fira de Postgrau és una xerrada oberta a tots els estudiants dels darrers cursos que tindrà lloc a les 12h i a les 17,30h a la Sala d'Actes del Rectorat i a la Sala de Cinema de la Plaça Cívica respectivament. D'altra banda, als centres docents de la UAB s'organitzaran sessions informatives per donar a conèixer els estudis de postgrau de la Universitat.
A més, durant tot el dia trobareu a la Plaça Cívica una carpa informativa i, als vestíbuls de les facultats, taules d'informació amb tota l'oferta de postgrau de la UAB.