FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Es resol la convocatòria XXIX del Fons de Solidaritat de la UAB
Fons de Solidaritat 22.12.2011 Cooperació  -  La convocatòria d'enguany del Fons de Solidaritat de la UAB ha resolt atorgar ajuts econòmics a nou projectes en l'àmbit de la cooperació universitària per al desenvolupament. Set d'aquests projectes són de cooperació i es duran a terme a països d'Àfrica i d'Amèrica Llatina, mentre que els altres dos són de sensibilització i es faran al campus de la UAB. <br>
Tots els projectes finançats es faran en països prioritaris de la cooperació catalana / espanyola, i molt especialment d'Àfrica, com Moçambic, Angola o Etiòpia. Quant als àmbits d'actuació, es treballarà com ja és habitual, amb contraparts universitàries en salut, comunicació, educació i medi ambient.

Per altra banda, el fons finançarà projectes de continuïtat que s'acabaran aquest mateix any, com són dos màsters a Nicaragua i dos projectes a Algèria i Mèxic.

Finalment, destaquem l'aposta per la sensibilització amb l'aprovació de dos projectes centrats en temàtiques d'actualitat, que serviran per ajudar a la reflexió i a l'anàlisi entre els estudiants de la UAB. El primer és un seminari sobre els mitjans de comunicació i la primavera àrab, temàtica estratament vinculada a la Setmana de la Cooperació que aquest curs realitzarà la FAS. El segon és un projecte sobre els vint anys de la Cimera de Rio.

Els projectes aprovats es posaran en marxa a partir del mes de gener i s'executaran al llarg del 2012. Les característiques i l'import aprovat d'aquests projectes es poden consultar a la resolució de la convocatòria.
Projectes finançats convocatòria FSXXVIII - 2011-2012 (PDF: 23kb)
Imprimir Enviar a un amic
Anar a Notícies