FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

CROMA inicia el curs donant continuïtat al suport a infants i joves
Inici CROMA 2011-2012 30.09.2011 Programes Socials  -  Aquest nou curs 2011-12 s'inicien els tallers de suport a l'estudi del programa CROMA als centres educatius propers a la UAB.

Degut a la retallada pressupostaria en educació, els centres de primària s'han vist afectats per l'eliminació de la sisena hora, actuació que ha afectat directament a aquells alumnes que mostren majors dificultats en els seus aprenentatges. Actuacions com el programa socioeducatiu CROMA ofereixen la possibilitat de donar resposta a aquesta necessitat, i garanteix a aquells infants i joves que més ho necessiten poder comptar amb l'acompanyament i el suport de joves estudiants universitaris.

Així doncs, aquest curs el Programa CROMA continuarà estant present a centres de primària i secundària de Rubí, Cerdanyola del Vallès i Sabadell. Durant el curs passat 2010-2011 CROMA va atendre a 292 alumnes i van participar en el projecte 72 estudiants de la UAB.

En aquest context, l'aposta de l'Administració és donar continuïtat a aquelles actuacions realitzades per entitats i associacions que van en la línia de la incentivació escolar. També, el suport d'entitats privades, com Intervida i la Fundació La Caixa, que han donat suport al programa, fan possible la continuïtat del programa i el reconeixement de la feina feta.

Imprimir Enviar a un amic
Anar a Notícies