Menja Just i Salut participen en la Setmana Saludable i Sostenible de la UAB
31.03.2016 Voluntariat  -  Voluntàries i voluntaris de la FAS s'implicaran en vàries activitats que se celebraran durant les properes setmanes al campus per promoure estils i hàbits de vida saludables i sostenibles entre la comunitat universitària.

La VII Setmana Saludable i Sostenible de la UAB se celebrarà al campus la setmana del 4 al 8 d'abril. Diferents àrees, departaments i organismes de la universitat hi participen organitzant xerrades, tallers, jocs, caminades, sessions de cuina, entre d'altres activitats.

La FAS s'hi implica, un any més, a través dels Programes de Salut i de Menja Just. D'una banda, els voluntaris i voluntàries de Salut organitzaran, el dijous 7 d'abril de 12.00 h a 15.00 h a la Plaça Cívica, una gimcana que constarà de 3 jocs lúdics per descobrir, de manera divertida, hàbits de vida saludables que poden aplicar-se al nostre dia a dia.

A més, el Programa de Salut ofereix l'opció de fer-se la prova ràpida del VIH, que permet detectar el virus a través d'una petita mostra de sang en menys de 40 minuts. Tothom pot fer ús del servei de manera anònima, però cal reservar hora per facilitar-ne l'organització. Per fer-ho, només cal trucar al telèfon 93.581.34.55.

El grup de voluntariat de Menja Just, per la seva banda,  col·laborarà amb el Dinar contra el Malbaratament Alimentari que se celebrarà el dimarts 12 d'abril. Els voluntaris i voluntàries recolliran els aliments mengívols de Mercavallès que seran la base per al dinar a la UAB. A més, seran les encarregades de repartir l'àpat entre les persones assistents i de recollir les aportacions que tothom pot fer de menjar sec, com ara llenties o arròs, i que serà repartit entre entitats socials de la vora de la universitat.

En aquest enllaç s'hi pot consultar el programa complet amb les activitats que se celebraran a tota la UAB durant la setmana vinent.

Campus SIS

La Setmana Saludable i Sostenible és una de les principals actuacions en el marc del projecte Campus SiS que té com a objectiu millorar la salut de la comunitat universitària, promovent entorns i hàbits per un estil de vida saludable i assolir una Universitat més sostenible i respectuosa amb el medi ambient.