Córrer la veu 
     Número 93, 23 d'abril de 2001     Hemeroteca    i     Redacció 
 

Integració al CCUC de l'ESAB

El passat 24 de març es van integrar al CCUC els registres de la biblioteca de l'Escola Superior d'Agricultura de Barcelona (ESAB). S'han integrat 10.175 registres, dels quals 6.817 han resultat registres nous i 3.358 s'han fusionat amb registres ja existents.
El catàleg de l'ESAB s'ha integrat i ha passat a formar part del catàleg de la UPC. Per tant, aquests registres apareixen al CCUC amb les sigles UPC.
 

Exposició a la Biblioteca de Ciències i d'Enginyeries

La Biblioteca de Ciències i d'Enginyeries inaugura una nova exposició titulada: 100 anys de mecànica quàntica. Al fil d'aquest centenari la Biblioteca intenta familiaritzar-nos amb el fons propi i les aportacions dels científics de la UAB.

    Versió electrònica: http://www.bib.uab.es/ciencies/quantica.htm

L'exposició tindrà lloc tot el mes d'abril de 2001.
 

Exposició a la Biblioteca Universitària de Sabadell

La Biblioteca Universitària de Sabadell proposa, per als mesos d'abril i maig, l'exposició: Empresa i medi ambient.

    Lloc de l'exposició: vitrina de l’entrada de la Biblioteca.

    Versió electrònica: http://www.bib.uab.es/sabadell/expos/expo2/index.htm
 

Exposició a la Biblioteca de Ciències Socials

La Biblioteca de Ciències Socials, davant l'actual debat social per l'aprovació definitiva del Plan Hidrológico Nacional, va inaugurar a l'abril una nova  exposició: Recursos hidràulics a Espanya.

    Lloc de l'exposició: expositor de l'entrada a la Biblioteca de Ciències Socials (planta 0).

    Versió impresa: vitrina de l'expositor, Sala de catàlegs (planta 0) i taulell de préstec (planta -2).

 Versió electrònica:  http://www.bib.uab.es/socials/bhidrol.htm

L'exposició tindrà lloc del 2 al 30 d'abril de 2001.