672d0e7c6f47796d59414721ba573c93 0211819Xn27p181.pdf ef8d972dedebcd912cfae45e068bcb88cae7e607 0211819Xn27p181.pdf d01d6b41dbaf3faa9d8b16911ace2467a0fb04cf11976e34e17ee22f9e67a55d 0211819Xn27p181.pdf Producer: Acrobat Distiller 4.0 for Macintosh CreationDate: Sun Apr 8 14:36:17 2001 ModDate: Sun Apr 8 18:53:55 2001 Tagged: no Pages: 24 Encrypted: no Page size: 376.732 x 594.28 pts File size: 125873 bytes Optimized: yes PDF version: 1.3 name type emb sub uni object ID ------------------------------------ ----------------- --- --- --- --------- BGNFEA+AGaramond-Regular Type 1C yes yes no 166 0 BGNFCO+AGaramond-Semibold Type 1C yes yes no 167 0 Courier Type 1 no no no 170 0 BGNNNK+AGaramond-Italic Type 1C yes yes no 70 0 Jhove (Rel. 1.6, 2011-01-04) Date: 2015-02-20 02:19:45 GMT+01:00 RepresentationInformation: 0211819Xn27p181.pdf ReportingModule: PDF-hul, Rel. 1.8 (2009-05-22) LastModified: 2004-06-08 10:59:59 GMT+01:00 Size: 125873 Format: PDF Version: 1.3 Status: Well-Formed and valid SignatureMatches: PDF-hul MIMEtype: application/pdf Profile: Linearized PDF PDFMetadata: Objects: 177 FreeObjects: 1 IncrementalUpdates: 1 DocumentCatalog: PageLayout: SinglePage PageMode: UseOutlines Outlines: Item: Title: Reflexions a l’entorn de la nova cultura docent Children: Item: Title: Resum Item: Title: Resumen Item: Title: Abstract Item: Title: Sumari Children: Item: Title: Introducció Item: Title: Pot canviar la universitat sense que el canvi acabi amb ella? Children: Item: Title: És possible un canvi radical en l’ensenyament Item: Title: L’essència de la universitat Item: Title: Quins aspectes dels coneixements universitaris estan canviant? Children: Item: Title: El «problema» de conèixer experimentalment Item: Title: L’anomenat «mètode científic» Item: Title: Ciència, tècnica, societat Item: Title: Les teories científiques segons els models cognitius de ciència Item: Title: Una nova concepció de la funció del llenguatge en la creació de coneixement Item: Title: Quins aspectes de la docència/recerca estan canviant? Children: Item: Title: Com haurien de ser els continguts disciplinaris per poder ser apresos significativament? De la metàfora «llibre» a la metàfora «discurs» Item: Title: Els nous currículums per a una formació bàsica, modulars Item: Title: Els nous materials didàctics Item: Title: Quines innovacions cal impulsar? Children: Item: Title: Reconèixer i acceptar que hi ha diversitat de mètodes de recerca Item: Title: Menys classes i més intercanvi entre professors i alumnes Item: Title: Hi ha d’haver exàmens? Com haurien de ser? Item: Title: Quin lloc es dóna a la utopia, a la universitat? Item: Title: Avaluació del professorat: una nova concepció de la professió de professor? És possible fer «recerca en docència»? Item: Title: Podríem proporcionar una definició aproximada de la nova cultura docent i dels indicadors de qualitat que serien compatibles amb ella? Item: Title: Bibliografia Info: Producer: Acrobat Distiller 4.0 for Macintosh CreationDate: Sun Apr 08 14:36:17 GMT+01:00 2001 ModDate: Sun Apr 08 17:53:55 GMT+01:00 2001 ID: 0xbf1230eb7a9039e2ace84e7878ad9063, 0xbf1230eb7a9039e2ace84e7878ad9063 Filters: FilterPipeline: FlateDecode Fonts: Type1: Font: BaseFont: BGNFEA+AGaramond-Regular FontSubset: true FirstChar: 32 LastChar: 240 FontDescriptor: FontName: BGNFEA+AGaramond-Regular Flags: Serif, Nonsymbolic FontBBox: -183, -269, 1099, 851 FontFile3: true Encoding: MacRomanEncoding Font: BaseFont: BGNNNK+AGaramond-Italic FontSubset: true FirstChar: 32 LastChar: 240 FontDescriptor: FontName: BGNNNK+AGaramond-Italic Flags: Serif, Nonsymbolic, Italic FontBBox: -182, -285, 1150, 851 FontFile3: true Encoding: MacRomanEncoding Font: BaseFont: BGNFCO+AGaramond-Semibold FontSubset: true FirstChar: 32 LastChar: 240 FontDescriptor: FontName: BGNFCO+AGaramond-Semibold Flags: Serif, Nonsymbolic, ForceBold FontBBox: -177, -269, 1123, 866 FontFile3: true Encoding: MacRomanEncoding Font: BaseFont: Courier Encoding: MacRomanEncoding Pages: Page: Sequence: 1 Page: Sequence: 2 Page: Sequence: 3 Page: Sequence: 4 Page: Sequence: 5 Page: Sequence: 6 Page: Sequence: 7 Page: Sequence: 8 Page: Sequence: 9 Page: Sequence: 10 Page: Sequence: 11 Page: Sequence: 12 Page: Sequence: 13 Page: Sequence: 14 Page: Sequence: 15 Page: Sequence: 16 Page: Sequence: 17 Page: Sequence: 18 Page: Sequence: 19 Page: Sequence: 20 Page: Sequence: 21 Page: Sequence: 22 Page: Sequence: 23 Page: Sequence: 24 Checksum: da77a6eb Type: CRC32 Checksum: 672d0e7c6f47796d59414721ba573c93 Type: MD5 Checksum: ef8d972dedebcd912cfae45e068bcb88cae7e607 Type: SHA-1