CAS (Centre d'Assistència i Suport)El CAS (Centre dAssistència i de Suport, tel. 21 00) és el punt únic de contacte amb el Servei dInformàtica per a qualsevol cas (petició dinformació o servei i resolució de dubtes, problemes, avaries o mals funcionaments). El CAS també sencarrega de registrar tots els casos, adreçar-los a la unitat o unitats del Servei dInformàtica o externes que han dintervenir per donar el servei i garantir el millor temps de resposta possible. El passat mes de març el CAS va atendre 1.114 casos que es van respondre en un total de 1.618 intervencions i en un temps mig de resolució del cas de 2 hores. Els tres grans temes que han produït més casos són: informació dels serveis, correu electrònic i problemes amb ordinadors personals (avaries i mal funcionaments). L'anàlisi de les dades registrades ens ha portat a prendre les següents accions preventives:
Com veieu el CAS és una eina que a més de facilitar la solució dels problemes sorgits en l'ús de la informàtica, ens proporciona una valuosa informació per a millorar la qualitat dels serveis. |
|
Per qualsevol dubte o comentari envieu un mail Última revisió: 17 de abril de 1998 |