CAS (Centre d'Assistència i Suport)

El CAS (Centre d’Assistència i de Suport, tel. 21 00) és el punt únic de contacte amb el Servei d’Informàtica per a qualsevol cas (petició d’informació o servei i resolució de dubtes, problemes, avaries o mals funcionaments). El CAS també s’encarrega de registrar tots els casos, adreçar-los a la unitat o unitats del Servei d’Informàtica o externes que han d’intervenir per donar el servei i garantir el millor temps de resposta possible.

El passat mes de març el CAS va atendre 1.114 casos que es van respondre en un total de 1.618 intervencions i en un temps mig de resolució del cas de 2 hores.

Els tres grans temes que han produït més casos són: informació dels serveis, correu electrònic i problemes amb ordinadors personals (avaries i mal funcionaments). L'anàlisi de les dades registrades ens ha portat a prendre les següents accions preventives:

  • Publicació de l'enllaç, per informar de les novetats i serveis del Servei d'Informàtica
  • Nou catàleg de serveis en web, disponible properament
  • Potenciar la formació en l'ús del correu electrònic en el desplegament de la segona fase del Servei 2000
  • Millora del servei de reparacions d'equips informàtics no coberts per contracte de manteniment

Com veieu el CAS és una eina que a més de facilitar la solució dels problemes sorgits en l'ús de la informàtica, ens proporciona una valuosa informació per a millorar la qualitat dels serveis.

 

Per qualsevol dubte o comentari envieu un mail       

Última revisió: 17 de abril de 1998