El correu via web guanya velocitat  

Durant les festes nadalenques l’SI ha aprofitat per renovar el maquinari del servidor de WebMail que és el servei que ens permet accedir al nostre correu des de qualsevol navegador d’Internet. Aquest servei està integrat a CESAR pels estudiants i és de lliure subscripció per a la resta de col·lectius de la comunitat universitària.

La posada en marxa del nou servidor ha suposat una millora molt evident en el rendiment del servei. El nou equip multiplica per 10 la potència de procés i de memòria de l’anterior WebMail.

Amb el canvi, a més, es possibilita la creació remota d’usuaris. Ara, a través del CAS, la subscripció al servei es farà de forma immediata en la majoria dels casos.

Webmail per a professors

El servei de WebMail per a professors és especialment indicat per l’accés al correu des de llocs on no es disposa de configuració estable: quan s’accedeix al correu personal des d’altres universitats, quan es viatja i es fa servir un proveïdor d’accés a Internet comercial o en l’assistència a congressos.

El document que explica les formes d’accés al correu electrònic el podeu trobar a: http://si.uab.es/si/comunicacions/acces_al_correu.htm.

L’ajuda del servei de WebMail amb totes les serves possibilitats és a: https://cesar.uab.es/html/catala/helpframcat.htm

Per sol·licitar l'alta del servei WebMail només cal trucar al CAS (2100) o al SID corresponent.

 

Elaborat pel Servei d'Informàtica de la Universitat Autònoma de Barcelona
Edifici D 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès). 93 581 21 00 Fax: 93 581 20 94
Correu electrònic: enllac@si.uab.es
Data d'actualització: febrer 2003