Revista del Servei d'Informàtica de la UAB

Horari d'estiu del CAS
 

L’horari habitual del Centre d’Assistència i Suport (CAS) és de 9:00 a 19:00 hores. El mes de juliol, però, l'horari és de 8:00 a 15:00 hores. Durant el mes d’agost el servei habitual es redueix a l'atenció de les incidències emparades pels servei mínims.

Durant els mesos de juliol i setembre el nombre d'agents d'atenció telefònica del CAS queda reduït a la meitat. Durant el mes de juliol l'horari s'adapta a la jornada intensiva de la majoria del PAS per tal de disposar de recuros suficients durant les hores en que hi ha més trucades. Aquesta reducció de l’horari no s’aplicarà el mes de setembre perquè durant aquest mes les trucades es reparteixen més entre el matí i la tarda.

Pels que necessiteu contactar amb el CAS durant el mes de juliol per la tarda hem establert un servei mínim d'atenció de 15:00 a 18:00, on  s'atendran les incidències de xarxa, les incidències de servidors corporatius i les avaries i malfuncionaments d'ordinadors amparats pel servei de reparacions i manteniment. Recordeu que també podeu contactar amb el CAS enviant un missatge de correu electrònic a l'adreça cas@uab.
es.

 Durant el mes d'agost s'atendran:

  • Les incicències de xarxa.

  • Les incidències de servidors corporatius.

  • Les avaries i malfuncionaments d'ordinadors emparats pel servei de reparacions i manteniment.

 

Elaborat pel Servei d'Informatica de la Universitat Autònoma de Barcelona
Edifici D 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) Tel.: (93) 581 2100 Fax: (93) 581 20 94
Correu electrònic: enllac@uab.es
Data d'actualització: