| Horari
d'estiu del CAS |
Lhorari habitual del Centre
dAssistència i Suport (CAS) és de 9:00 a 19:00 hores. El mes de juliol, però,
l'horari és de 8:00 a 15:00 hores. Durant el mes dagost el servei habitual es
redueix a l'atenció de les incidències emparades pels servei mínims.
Durant els mesos de juliol i
setembre el nombre d'agents d'atenció telefònica del CAS queda reduït a la meitat.
Durant el mes de juliol l'horari s'adapta a la jornada intensiva de la majoria del PAS per
tal de disposar de recuros suficients durant les hores en que hi ha més trucades. Aquesta
reducció de lhorari no saplicarà el mes de setembre perquè durant aquest
mes les trucades es reparteixen més entre el matí i la tarda.
Pels que necessiteu contactar amb el CAS durant el mes de juliol per la tarda hem
establert un servei mínim d'atenció de 15:00 a 18:00, on s'atendran les
incidències de xarxa, les incidències de servidors corporatius i les avaries i
malfuncionaments d'ordinadors amparats pel servei de reparacions i manteniment. Recordeu
que també podeu contactar amb el CAS enviant un missatge de correu electrònic a
l'adreça cas@uab.es.
Durant el mes d'agost s'atendran:
Les incicències de xarxa.
Les incidències de servidors
corporatius.
Les avaries i malfuncionaments
d'ordinadors emparats pel servei de reparacions i manteniment.
|
|
|