Aides
Européennes à la production et à la distribution (montant et nature de l'aide,
champ d'application, conditions d'attibution...). -- [Paris] : Dixit, [199-?].
-- [17] p. ; 22 cm. -- (Documents pratiques)
1. Audiovisuals -- Producció i
direcció -- Europa -- Subvencions 2. Indústria audiovisual -- Europa -- Subvencions
Albarran, Alan B.
Media economics :
understanding markets, industries and concepts / Alan B. Albarran. -- Ames
: Iowa State University, cop. 1996. -- 227 p. ; 23 cm. -- ISBN 0-8138-2128-2
1. Mitjans de comunicació de massa
-- Aspectes econòmics 2. Indústria audiovisual 3. Premsa -- Aspectes econòmics
Álvarez Monzoncillo, José María
El Futuro del audiovisual
en España : las transformaciones ante el nuevo marco europeo ; José María
Álvarez Monzoncillo, Jean Luc Iwens. -- Madrid : Fundesco, cop. 1992. -- 257
p. ; 24 cm. -- (Sectores ; 6). -- ISBN 84-86094-89-5
1. Indústria audiovisual -- Espanya
-- Memòries -- 1989-1991 2. Audiovisuals -- Espanya -- Pronòstic
Audiovisual Español '93. Jornadas : 1992 : Madrid
Audiovisual Español
'93 : jornadas de análisis y propuestas : ponencias y conclusiones ; comité
organizador: Román Guern ... [et al.]. -- [Madrid?] : Media Business School:
Consorcio para la Organización de Madrid Capital Europea de la Cultura 1992:
[1992?]. -- 230 p. ; 30 cm
1. Indústria audiovisual -- Comunidad
Económica Europea, Països de la 2. Indústria cinematogràfica -- Comunidad Económica
Europea, Països de la
Audiovisual
galego. -- [Santiago de Compostela] : Xunta de Galícia, DL 2003-. -- : Il.,
gràf., mapes ; 29 cm. -- Biennal. -- Inclou legislació
1. Centro Galego de Artes da Imaxe
-- Memòries 2. Indústria audiovisual -- Galícia -- Revistes 3. Audiovisuals, Política
d' -- Galícia
Audiovisual
gallego: con voz propia : Plan Estratégico del Sector Audiovisiual Gallego (2002-2005)
: de la Lei al Cluster del Audiovisual de Galicia ; AGAPI. -- [La Coruña] :
AGAPI, DL 2001. -- 247 p. : il. ; 29 cm
1. Plan Estratégico del Sector
Audiovisual Gallego 2. Indústria audiovisual -- Galícia 3. Audiovisuals, Política
d' -- Galícia
The Audiovisual
management handbook : an in-depth look at the film, television and multimedia
industry in Europe ; written by Peter Dally ... [et al.] ; edited by Alejandro
Pardo ; with the support of ICAA Ministerio Español de Educación y Cultura,
Bird & Bird. -- Madrid : Fundación Cultural Media, 2002. -- XXIV, 487 p. : gràf.
; 28 cm
1. Audiovisuals 2. Indústria audiovisual
3. Indústria audiovisual -- Europa
<
Azpillaga, Patxi
Guía de ayudas al
sector audiovisual = Ikus-entzunezko sektorerako laguntzen gidaliburua ;
Patxi Azpillaga, Petxo Idoyaga. -- Donostia : Ibaia, DL 2000. -- 271, 206 p.
: il. ; 24 cm. -- ISBN 84-7086-374-6
1. Indústria audiovisual -- Europa
-- Finançament 2. Indústria audiovisual -- Espanya -- Finançament
Barcelona
2002 : guia de producció audiovisual = guía de producción audiovisual =
audio-visual production guide. -- Barcelona : Institut de Cultura: Barcelona
Plató Film Commission, DL 2001. -- 320 p. : il., plànols ; 21 cm. -- ISBN 84-606-3153-2
1. Cinema -- Producció i direcció
-- Barcelona (Catalunya) -- Guies 2. Indústria audiovisual -- Barcelona (Catalunya)
-- Guies 3. Barcelona (Catalunya) -- Guies
Broadcast (11è : 2003 : Madrid, Madrid)
Catálogo oficial =
Official catalogue / Broadcast 2003, Salón Profesional Internacional de
la Tecnología Audiovisual, Madrid, 4-7 noviembre. -- Madrid : IFEMA, Feria de
Madrid: 2003. -- 191 p. : il. ; 21 cm. -- ISBN 84-8215-263-7
1.
Indústria audiovisual -- Catàlegs 2. Indústria audiovisual -- Exposicions
Cineguía
: anuario español del espectáculo y audiovisuales. -- Madrid : F.M., [196-?]-.
-- ; 19 cm. -- Anual. -- ISSN 0069-4134
1. Audiovisuals -- Espanya -- Revistes
2. Indústria audiovisual -- Espanya -- Revistes 3. Espectacles i passatemps --
Espanya -- Revistes
Cluzel, Jean
L'Âge de la télévision
/ Jean Cluzel. -- Paris : Librairie Générale de Droit et de Jurisprudence, 1993.
-- 157 p. ; 24 cm. -- (Regards sur l'audiovisuel ; 5). -- ISBN 2-275-00547-1
1. Televisió, Política de la --
França -- Història -- 1974-1993 2. Televisió -- Legislació -- França -- Història
-- 1974-1993 3. Indústria audiovisual -- França -- Història -- 1974-1993
Cluzel, Jean
Une Autre bataille
de France / Jean Cluzel ; préface de Dominique Wolton. -- Paris : Librairie
Générale de droit et de Jurisprudence, 1993. -- 159 p. ; 24 cm. -- (Regards
sur l'audiovisuel ; 1). -- ISBN 2-275-00545-5
1. Televisió, Política de la --
França -- Història -- 1974-1993 2. Televisió -- Legislació -- França -- Història
-- 1974-1993 3. Indústria audiovisual -- França -- Història -- 1974-1993
Cluzel, Jean
Feu d'artifices pour
fin de legislature (1988-1993) / Jean Cluzel. -- Paris : Librairie Générale
de Droit et de Jurisprudence, 1993. -- 157 p. ; 24 cm. -- (Regards sur l'audiovisuel
; 4). -- ISBN 2-275-00542-0
1. Televisió, Política de la --
França -- Història -- 1988-1993 2. Televisió -- Legislació -- França -- Història
-- 1988-1993 3. Indústria audiovisual -- França -- Història -- 1988-1993
Cluzel, Jean
Lettre à mes collègues
représentants du peuple / Jean Cluzel. -- Paris : Librairie Générale de
Droit et de Jurisprudence, 1993. -- (Regards sur l'audiovisuel ; 7). -- ISBN
2-275-00539-0
1. Televisió, Política de la --
França -- Història -- 1974-1993 2. Televisió -- Legislació -- França -- Història
-- 1974-1993 3. Indústria audiovisual -- França -- Història -- 1974-1993
Cluzel, Jean
Mots pour maux
/ Jean Cluzel. -- Paris : Librairie Générale de Droit et de Jurisprudence, 1993.
-- 157 p. ; 24 cm. -- (Regards sur l'audiovisuel ; 2)
1. Televisió, Política de la --
França -- Història -- 1974-1993 2. Televisió -- Legislació -- França -- Història
-- 1974-1993 3. Indústria audiovisual -- França -- Història -- 1974-1993
Cluzel, Jean
Pour qui sont ces
tuyaux qui sifflent sur vos têtes? / Jean Cluzel. -- Paris : Librairie Générale
de Droit et de Jurisprudence, 1993. -- 175 p. ; 24 cm. -- (Regards sur l'audiovisuel
; 3). -- ISBN 2-275-00543-9
1. Televisió, Política de la --
França -- Història -- 1974-1993 2. Televisió -- Legislació -- França -- Història
-- 1974-1993 3. Indústria audiovisual -- França -- Història -- 1974-1993
Cluzel, Jean
La Télévision après
six reformes / Jean Cluzel. -- [France] : JC Lattès et Licet, 1988. -- 311
p. ; 24 cm
1. Televisió, Política de la --
França 2. Ràdio, Política de la -- França 3. Indústria audiovisual -- França
Collins, Richard
Broadcasting and audio-visual policy in the european single market / Richard
Collins. -- London : John Libbey & Company, cop. 1994. -- 177 p. ; 25 cm. --
ISBN 0-86196-405-5
1. Indústria audiovisual -- Europa
2. Audiovisuals, Política d' -- Comunidad Económica Europea, Països de la 3. Mitjans
de comunicació de massa, Política dels -- Comunidad Económica Europea, Països
de la
Las Comisiones
fílmicas : un nuevo dispositivo para la promoción audiovisual ; Marcelo
Martínez (director) ; Roberto Bellas .. [et al.] (Grupo CELTIC). -- Sevilla
: Comunicación Social, 2003. -- 167 p. ; 21 cm. -- (Contextos). -- Inclou directori.
-- ISBN 84-96082-15-6
1. Indústria cinematogràfica --
Relacions públiques 2. Indústria audiovisual -- Relacions públiques
<
Comunicación
de la Comisión sobre la evaluación del Programa de Fomento de la Industria Audiovisual
Europea "MEDIA" 1991-1995 : acompañada de comentarios orientativos. -- Bruselas
: Comisión de la Comunidades Europeas, 1993. -- 19 p. ; 30 cm. -- (COM(93) ;
364 final). -- ISBN 92-77-58182-4
1. MEDIA (Programa per al foment
de la indústria audiovisual) 2. Indústria audiovisual -- Europa
Corporate
and organizational video / Alan R. Richardson, editor. -- New York : McGraw-Hill,
c1992. -- xix, 358 p. : ill. ; 24 cm. -- (McGraw-Hill series in mass communication).
-- ISBN 0070523347
1. Vídeo -- Producció i direcció
2. Indústria audiovisual
Creation
de l'entreprise audiovisuelle / Nathalie Crohen .. . [et al.]. -- Paris
: Dixit, 1992. -- 228 p. ; 25 cm. -- (Le Guide de la communication). -- ISBN
2-906587-30-3
1. Drets d'autor -- França -- Contractes
i especificacions 2. Audiovisuals -- França -- Contractes i especificacions 3.
Indústria audiovisual -- França -- Contractes i especificacions 4. Mitjans de
comunicació de massa -- França -- Contractes i especificacions
Creative
Index España 2001. -- Barcelona : Índex book, [2001]. -- 245, 31 p. : il.
; 30 cm. -- ISBN 84-89994-47-1
1. Agències de publicitat -- Espanya
-- Directoris 2. Indústria audiovisual -- Espanya -- Directoris
Dardelet, Bruno
La Révolution de l'image
: espoirs pour de nouveaux métiers / Bruno Dardelet ; préface et collaboration
de Suzy Vergez. -- Paris : Les Presses du Management, cop. 1994. -- 260 p. :
il. ; 23 cm. -- ISBN 287-845-191-0
1.
Mitjans de comunicació de massa -- Orientació professional 2. Arts gràfiques --
Orientació professional 3. Indústria audiovisual -- Orientació professional
<
Dibie, Jean-Noël
La 51e étoile : l'Europe
de l'audiovisuel / Jean-Noël Dibie ; préface de Jacques Rigaud. -- Paris
: FEMIS, 1992. -- 137 p. ; 24 cm. -- (Écrits-écrans). -- ISBN 2-907114-48-2
1. Indústria audiovisual -- Europa
Dibie, Jean-Noël
Aid for cinematographic
and audio-visual production in Europe / study by Jean-Noël Dibie ; foreword
by Catherine Lalumière. -- London [etc.] : John Libbey, cop. 1993. -- 218 p.
; 26 cm. -- ISBN 086196-397-0
1. Indústria cinematogràfica --
Europa -- Finançament 2. Indústria audiovisual -- Europa -- Finançament 3. Televisió
-- Europa -- Finançament
Dibie, Jean-Noël
Les Clefs du marché
international de l'audiovisuel / Jean-Noël Dibie ; [préface de Bernard Miyet].
-- Neuilly : Académie CARAT Espace, 1990. -- 109, XX p. ; 30 cm. -- Núm. monogràfic:
Carat, 1990
1. Audiovisuals -- Cooperació internacional
2. Indústria audiovisual
Dibie, Jean-Noël
Les Mecanismes de
financement du cinema et de l'audiovisuel en Europe : les aides et les soutiens
financiers cinéma et télévision dans 24 pays d'Europe : Allemagne, Autriche
[...], Royaume Uni / Jean Noël Dibie. -- Paris : Dixit, 1992. -- 325 p. ; 24
cm. -- (Le Guide de l'audiovisuel et de la communication). -- ISBN 2-906587-37-0
1. Indústria cinematogràfica --
Europa -- Finançament 2. Indústria audiovisual -- Europa -- Finançament 3. Televisió
-- Europa -- Finançament
Dorland, Michael
Téléfilm Canada et
la production indépendante, 1983-1990 : le développement dans la dépendance
; Michael Dorland, Michel Saint-Laurent, Gaëtan Tremblay. -- Québec : Université
du Québec à Montréal, 1992. -- [52] p. ; 26 cm
1. Indústria cinematogràfica --
Canadà 2. Indústria audiovisual -- Canadà
L'Espace
audiovisuel européen / publié sous la direction de Georges Vandersanden.
-- Bruxelles : Université de Bruxelles, 1991. -- 224 p. ; 24 cm. -- (Études
européennes). -- ISBN 2-8004-1033-7
1. Indústria audiovisual -- Europa
-- Aspectes legals 2. Indústria audiovisual -- Europa -- Aspectes econòmics 3.
Televisió -- Europa -- Cooperació internacional
Europe's
cultural infrastructures : how cultural is made : intensive programme (Barcelona-Bellaterra,
April 1994). -- 1994. -- 143 p. ; 30 x 20 cm
1. Indústria cultural -- Europa
-- Congressos 2. Indústria audiovisual -- Europa -- Congressos
European Audiovisual Seminars (2ns : 2000 : Torí, Itàlia)
Quel modèle audiovisuel
européen? : actes du séminaire international organisé par l'EASS et le Musée
du cinéma de Turin ; sous la direction de Frédéric Sojcher et Pierre-Jean
Benghozi. -- Paris : L'Harmattan, cop. 2003. -- 270 p. ; 22 cm. -- (Champs visuels).
-- ISBN 2-7475-5030-3
1. Audiovisuals, Política d' --
Europa -- Congressos 2. Indústria audiovisual -- Europa -- Congressos
European Television and Film Forum. Plenary Meeting (3r : 1991 : Niça,
França)
Conflict or cooperation
in european film and television? : proceedings of the Third Plenary Meeting
of the European Television and Film Forum = Conflits ou cooperation dans l'audiovisuel
européen [...] = Konflikt oder kooperation im europäischen film-und fernsehwesen
; [edited by Claude Contamine]. -- Düsseldorf : The European Institute for the
Media, 1992. -- 215 p. ; 28 cm. -- ISBN 0-948195-36-3
1. Cinema i televisió -- Europa
-- Congressos 2. Indústria cinematogràfica -- Europa -- Congressos 3. Indústria
audiovisual -- Europa -- Congressos
European Television and Film Forum (7è : 1995 : Lieja, Bèlgica)
Building the European
audiovisual market : creative potential, economic trends, social needs /
proceedings of the 7th European Television and Film Forum = Pour un véritable
marché audiovisuel en Europe : devéloppement de la création, nécessités économiques,
besoins de la société / publication des discours du 7e Forum européen de la
télévision et du cinéma = Den audiovisuellen Mark in Europa entwickeln : kreatives
Potential, wirtschaftliche Trends, gesellschafliche Bedürfnisse / Tagungsband
des 7. Europäischen Fernseh-un Filforum ; [editors: Claude Contamine & Monique
van Dusseldorp] ; Chairman: Francisco Pinto Balsemao ... [et al.]. -- Düsseldorf
: Europäisches Medieninstitut e.V., cop. 1996. -- 257 p. ; 30 cm. -- ISBN 3-929673-17-7
1. Televisió -- Europa -- Aspectes
econòmics -- Congressos 2. Indústria audiovisual -- Europa -- Congressos 3. Indústria
cinematogràfica -- Europa -- Congressos
Film
financing and television programming : a taxation guide ; [compiled by KPMG
Media and Entertainment Tax Network]. -- Amsterdam : KPMG, cop. 1996. -- 281
p. ; 21 cm. -- (Information, communication and entertainment). -- ISBN 90-5522-026-4
1. Indústria cinematogràfica --
Finançament 2. Indústria cinematogràfica -- Impostos 3. Televisió -- Finançament
4. Televisió -- Impostos 5. Indústria audiovisual -- Finançament 6. Indústria
audiovisual -- Impostos
Financiación
y ayudas al sector audiovisual : libro blanco 1999. -- Madrid : Ecija &
Asociados Abogados, cop. 1999. -- 161 p. : il. ; 30 cm. -- Núm. monogràfic:
Cine informe, 707
1. Indústria audiovisual -- Espanya
-- Aspectes econòmics
Fougea, Jean-Pierre
La Production audiovisuelle
/ Jean-Pierre Fougea, Anne E. Kalck, Catherine Martel. -- Paris : Dixit, cop.
1994. -- 2 vol. ; 24 cm. -- (Le Guide de l'audiovisuel et de la communication).
-- Conté: V.1. Les outils / Jean-Pierre Fougea, Anne E. Kalck - V.2. Les contrats
/ Catherine Martel. -- ISBN 2-906587-48-6 (v.1). ISBN 2-906587-49-7 (v.2)
1. Audiovisuals -- França -- Contractes
i especificacions 2. Indústria audiovisual -- França -- Contractes i especificacions
3. Audiovisuals -- Producció i direcció
Fundación Audiovisual de Andalucía. Jornadas Profesionales (1es : 2002)
I Jornadas Profesionales
la Industria Audiovisual en Andalucía: Retos y Estrategias de Comercialización
: Sevilla, 23 y 24 de octubre de 2002. -- Sevilla : Fundación Audiovisual de
Andalucía: EXTENDA, DL 2003. -- 149 p. ; 24 cm. -- (Andalucia promoción audiovisual).
-- ISBN 84-932688-2-8
1. Indústria audiovisual -- Andalusia
-- Congressos 2. Programes de televisió -- Màrqueting -- Congressos 3. Pel·lícules
cinematogràfiques -- Màrqueting -- Congressos
Fundación Audiovisual de Andalucía. Jornadas Profesionales (2es : 2003
II Jornadas Profesionales
Financiación y Aspectos Legales de la Producción Audiovisual en Andalucía
: Sevilla, 11 y 12 de junio de 2003. -- Sevilla : Fundación Audiovisual de Andalucía:
EXTENDA, DL 2004. -- 231 p. ; 24 cm. -- (Andalucia promoción audiovisual). --
ISBN 84-932688-3-6
1. Indústria audiovisual -- Andalusia
-- Congressos 2. Audiovisuals, Política d' -- Congressos
Godoy García, Antonio
El Derecho de la televisión
sin fronteras / Antonio Godoy. -- Alicante : Aguaclara, 1995. -- 270 p.
; 24 cm. -- (Amalgama (Aguaclara)). -- ISBN 84-8018-078-1
1. Indústria audiovisual -- Europa
-- Aspectes legals 2. Televisió -- Europa -- Aspectes legals 3. Televisió -- Cooperació
internacional
Guía
de la comunicación 2002. -- Madrid : Blur Ediciones, 2002. -- 248 p. : il.
; 30 cm. -- Núm. extraordinari (94 bis) de: Visual = ISSN 1133-0422
1. Comunicació visual -- Espanya
-- Directoris 2. Indústria audiovisual -- Espanya -- Directoris 3. Arts gràfiques
-- Espanya -- Directoris
Guia
de producció audiovisual = Guía de producción audiovisual = Audio-visual
production guide ; Barcelona Plató Film Commission. -- Barcelona : Institut
de Cultura de Barcelona, DL 2003. -- 359 p. : il. col. ; 21 cm. -- ISBN 84-606-3313-6
1. Cinema -- Producció i direcció
-- Barcelona (Catalunya) -- Guies 2. Indústria audiovisual -- Barcelona (Catalunya)
-- Guies 3. Barcelona (Catalunya) -- Guies
Guía
punto de encuentro : directorio de empresas e instituciones audiovisuales
de España = Meeting point guide : Spanish audiovisual companies and institutions
directory. -- Madrid : Cinevídeo 20, 19??-. -- : Il. ; 30 cm. -- Anual
1. Audiovisuals -- Espanya -- Directoris
2. Indústria audiovisual -- Espanya -- Directoris
Indicateurs
statistiques de l'audiovisuel : données 1992 mise à jour au 1/10/93 ; [réd.
par C. Conso]...[et al.]. -- Paris : La Documentation Française, 1993. -- 278
p. ; 30 cm. -- ISBN 2-11-003067-4
1. Audiovisuals -- França -- Estadístiques
2. Indústria audiovisual -- França -- Estadístiques
Indicateurs
statistiques de l'audiovisuel : données 1993 / [rédaction: J.M. Crantor
... [et al.] ; [coordination: J.M. Crantor, B. Gentil]. -- Paris : La Documentation
Française, 1993. -- 286 p. : il., gràf. ; 30 cm. -- ISBN 2-11-003067-7
1. Audiovisuals -- França -- Estadístiques
2. Indústria audiovisual -- França -- Estadístiques
La Industria
audiovisual y publicitaria en Andalucía : estudios sobre un sector estratégico
; Miguel de Aguilera Moyano ... [et al.]. -- Málaga : Universidad de Málaga,
1999. -- 322 p. ; 21 cm. -- (Estudios y ensayos ; 33). -- ISBN 84-7496-762-7
1. Publicitat -- Andalusia 2. Indústria
cinematogràfica -- Andalusia 3. Indústria audiovisual -- Andalusia 4. Mitjans
de comunicació de massa -- Aspectes econòmics
Informe
sobre la información : España 1990. -- Bilbao : Banco Bilbao Vizcaya, 1990.
-- 260 p. ; 24 cm. -- Número monogràfic de la revista "Situación", nº 1, 1990
1. Mitjans de comunicació de massa
-- Espanya -- Memòries -- 1990 2. Indústria audiovisual -- Espanya -- Memòries
-- 1990 3. Publicitat -- Espanya -- Memòries -- 1990
Jornada Parlamentària sobre Mitjans de Comunicació Audiovisual (5a : 2002
: Barcelona, Catalunya)
Perspectives de la
indústria audiovisual a Catalunya : sessió celebrada al Palau del Parlament
el dia 27 de maig de 2002 : Cinquena Jornada Parlamentària sobre Mitjans de
Comunicació Audiovisual. -- Barcelona : Publicacions del Parlament de Catalunya,
2003. -- 255 p. ; 22 cm. -- (Testimonis parlamentaris ; 13). -- ISBN 84-393-6019-3
1. Indústria audiovisual -- Catalunya
-- Congressos 2. Audiovisuals -- Congressos 3. Audiovisuals -- Catalunya -- Congressos
Kuperberg, Pierre
Créer et gérer une
entreprise audiovisuelle / Pierre Kuperberg, Jean-Jacques Fadda. -- Paris
: Dixit, 1998. -- 236 p. ; 24 cm. -- ISBN 2-906587-84-2
1. Societats mercantils -- Direcció
i administració 2. Indústria audiovisual 3. Indústria cinematogràfica 4. Societats
mercantils -- França
Lange, André
The Future of the
european audiovisual industry / André Lange, Jean-Luc Renaud. -- Manchester
: The European Institute for the Media, cop. 1989. -- xvi, 369 p. ; 21 cm. --
(Media monograph (The European Institute for the Media) ; 10). -- ISBN 0-948195-15-0
1. Indústria audiovisual -- Europa
-- Prospectiva
Libro
blanco del audiovisual : cómo producir, distribuir y financiar una obra
audiovisual ; [Director: Hugo Écija Bernal] ; [Coordinadoras de la obra: Pilar
Sánchez-Bleda García y Marta Viñuela Norverto] ; [Autores: Marina Arto, et al.].
-- Madrid : Exportfilm, cop. 2000. -- 475 p. ; 31 cm. -- ISBN 84-607-1089-0
1. Indústria audiovisual -- Espanya
-- Aspectes legals 2. Indústria audiovisual -- Espanya -- Finançament 3. Drets
d'autor -- Audiovisuals
Llibre
blanc: l'educació en l'entorn audiovisual. -- Barcelona : Consell de l'Audiovisual
de Catalunya, 2003. -- 120 p. : il. col. ; 27 cm. -- Núm. extra de: Quaderns
del CAC, nov. 2003
1. Ensenyament audiovisual 2. Indústria
audiovisual -- Espanya
Media
: guide for the audiovisual industry : measures to encourage the development
of the industry of audiovisual prodution. -- Ed. 6. -- Brussels : Commision
of the European Communities, 1991. -- 220 p. ; 28 cm. -- ISBN 92-826-3222-4
1.
Indústria audiovisual -- Europa -- Directoris
Media
: guide for the audiovisual industry : measures to encourage the development
of the european audiovisual industry. -- Ed. 7. -- Brussels : Commision
of the European Communities, 1992. -- 287 p. ; 28 cm. -- ISBN 92-826-4057-4
1. Indústria audiovisual -- Europa
-- Directoris
Media
: measures to encourage the development of the industry of audiovisual production.
-- Brussels : Commision of the European Communities, 1991. -- 24 p. ; 28 cm.
-- ISBN 92-82-3230-8
1. Indústria audiovisual -- Europa
-- Directoris
Media
: measures to encourage the development of the industry of audiovisual production
: Media Programme. -- Brussels : Commision of the European Communities,
1991. -- 56 p. ; 28 cm. -- ISBN 92-862-4059-0
1. Indústria audiovisual -- Europa
-- Directoris
Média
92 : Mesures pour encourager le developpement de l'industrie audiovisuelle
: [rapports interimaires des experiences pilotes]. -- Bruxelles : Commission
des Communautes Europeennes, 1990. -- 405 p. : il. ; 30 cm
1. Indústria audiovisual -- Europa
Media
92 : rapports interimaires des experiencies pilotes. -- Bruxelles : Commission
des Communautes Europeennes, 1990. -- 335 p. ; 30 cm
1. Audiovisuals -- Europa 2. Indústria
audiovisual -- Europa
Media
92 : vade mecum : mesures pour encourager le developpement de l'industrie audiovisuelle
= measures to encourage the development of the industry of audiovisual production.
-- 3a ed. -- Bruxelles : Commission des Communautes Europeennes, Commission
of the European Communities, cop. 1989. -- 167 p. ; 24 cm
1. Indústria audiovisual -- Europa
2. Audiovisuals -- Europa
MEDIA
: Guide pour les professionnels / Commission européenne. Direction Generale
X, information, communication, culture, audiovisuel. -- Éd. 10. -- Luxembourg
: Office des publications officielles des Communautés européennes, 1994. --
291 p. ; 30 cm. -- ISBN 92-826-7780-X
1. MEDIA (Programa per al foment de la indústria audiovisual) 2. Indústria audiovisual
-- Comunidad Económica Europea, Països de la
Media
industry in Europe / edited by Antonio Pilati. -- London [etc.] : John Libbey,
1993. -- vi, 250 p. : il., gràf. ; 24 cm. -- ISBN 0-86196-398-9
1. Indústria audiovisual -- Europa 2. Mitjans de comunicació de massa -- Europa
-- Aspectes econòmics
MEDIA
programme : measures to encourage the development of the European audiovisual
industry ; MEDIA. -- Brussels : European Commission, Directorate General X,
Information, Communication, Culture, Audiovisual, 1994. -- 48 p. ; 30 cm. --
ISBN 92-826-8873-9
1. Audiovisuals -- Comunidad Económica
Europea, Països de la 2. Indústria audiovisual -- Comunidad Económica Europea,
Països de la
MIND
- l'industria della comunicazione in Europa / a cura di Antonio Pilati.
-- Roma : SIPI, cop. 1993. -- 317 p. ; 24 cm. -- ISBN 88-7153-277-5
1. Indústria audiovisual -- Europa 2. Mitjans de comunicació de massa -- Europa
-- Aspectes econòmics
Moreau, Alain
Developper les programmes
televisuels en Europa : la violence ou l'harmonie / Alain Moreau. -- [s.l.]
: [s.n.], [1992?]. -- 109 p. ; 26 cm
1. Televisió, Política de la -- Europa 2. Indústria audiovisual -- Europa --
Aspectes econòmics
Nieto, Alfonso
Time and the information
market : the case of Spain / Alfonso Nieto. -- Pamplona : EUNSA, cop. 2000.
-- (Media markets monographs ; 1). -- ISBN 84-313-1780-9
1. Indústria audiovisual -- Espanya -- Aspectes econòmics 2. Empreses periodístiques
-- Espanya 3. Mitjans de comunicació de massa -- Espanya -- Aspectes econòmics
4. Mitjans de comunicació de massa -- Espanya
Opcions
estratègiques per reforçar la indústria europea de programes en el context de
la política audiovisual de la Unió Europea : llibre verd. -- Barcelona :
Media Antena Catalunya [etc.], 1994. -- 72 p. ; 30 cm
1. MEDIA (Programa per al foment de la indústria audiovisual) 2. Indústria audiovisual
-- Europa 3. Audiovisuals, Política d' -- Europa
Oportunidades
para el cine español en el mercado norteamericano : estudio preparado para
el Instituto de la cinematografía y de las artes audiovisuales (ICAA) por The
Arenas Group. -- Los Angeles : The Arenas Group, 1991. -- 48 f. : il. ; 28 cm
1. Indústria cinematogràfica -- Espanya 2. Indústria cinematogràfica -- Estats
Units d'Amèrica 3. Indústria audiovisual -- Espanya 4. Indústria audiovisual
-- Estats Units d'Amèrica 5. Televisió -- Estats Units d'Amèrica
Owen, Bruce M.
Video economics /
Bruce M. Owen, Steven S. Wildman. -- Cambridge [etc.] : Harvard University Press,
1992. -- 363 p. ; 24 cm. -- ISBN 0-674-93716-3
1. Televisió -- Estats Units d'Amèrica -- Aspectes econòmics 2. Indústria audiovisual
-- Estats Units d'Amèrica 3. Televisió -- Audiència -- Estats Units d'Amèrica
Paul, Jean-Pierre
Economie de la communication
TV radio / Jean-Pierre Paul. -- Paris : Presses Universitaires de France,
1991. -- 124 p. ; 18 cm. -- (Que sais-je? ; 2607). -- ISBN 2-13-043899-7
1. Indústria audiovisual -- Europa -- Aspectes econòmics 2. Ràdio -- Europa
-- Aspectes econòmics 3. Televisió -- Europa -- Aspectes econòmics
El Periodismo
audiovisual ante el año 2000 : I Jornadas Internacionales ; edición a cargo
de: Carmen Peñafiel, José Luis Ibáñez, Manu Castilla ; Departamento de Periodismo
de la UPV/EHU, ETB y Diputación Foral de Bizkaia. -- Bilbao : Servicio Editorial
de la Universidad del Pais Vasco, DL 1990. -- 224 p. ; 24 cm. -- ISBN 84-7585-250-5
1. Televisió -- Congressos 2. Indústria audiovisual -- Congressos
Pilati, Antonio
L'Industria dei media
: scenari mondiali degli anni '90 / Antonio Pilati ; intoduzione di Paolo
Bassi. -- Milano : Il Sole 24 Ore Libri, 1990. -- 253 p. : il., gràf. ; 21 cm.
-- ISBN 88-7187-028-X
1. Indústria audiovisual 2. Mitjans de comunicació de massa -- Aspectes econòmics
Politique
de la concurrence et mutation du secteur de la diffusion audiovisuelle.
-- Paris : Organisation de Coopération et de Développement Économiques, cop.1993.
-- 348 p. ; 26 cm. -- ISBN 92-64-23987-1
1. Mitjans de comunicació de massa -- Propietat -- Europa 2. Indústria audiovisual
-- Europa
Prix Italia (43è : 1991 : Urbino/Pesaro)
Est/Ouest: la nuova
frontera televisiva : conferenza degli organismi televisivi europei = Est/Ouest:
la nouvelle frontière televisuelle : conférence des organisations éuropéennes
de télévision = East/West: the new frontier of television : conferenze of the
television organizations of Europe ; RAI - Prix Italia, Urbino-Pesaro 1991.
-- Torino : Nuova Eri, cop. 1991. -- 197 p. ; 26 cm
1. Televisió -- Europa -- Congressos 2. Indústria audiovisual -- Europa -- Congressos
Producción
cinematográfica y televisiva : financiación y comercialización : informe
del seminario : Madrid, 21-23 de noviembre de 1991 / por John Hopewell. -- ,
[1991?]. -- 77 p., relligat ; 30 cm
1. Indústria cinematogràfica -- Comunidad Económica Europea, Països de la 2.
Indústria cinematogràfica -- Finançament -- Comunidad Económica Europea, Països
de la 3. Indústria audiovisual -- Comunidad Económica Europea, Països de la
4. Indústria audiovisual -- Comunidad Económica Europea, Països de la -- Finançament
La Production
d'ouvres audiovisuelles en 1990. -- Paris : Conseil Supérieur de l'Audiovisuel,
1992. -- 119 p. ; 30 cm. -- (Les Études du CSA)
1. Programes de televisió -- França -- Història -- 1990 2. Televisió -- Audiència
-- França -- Història -- 1990 3. Indústria audiovisual -- França -- Història
-- 1990
Promotion
de la production audiovisuelle en Europe : recommandation nº R(86) 3 adoptée
par le Comité des Ministres du Conseil de l'Europe le 14 février 1986 et Exposée
des motifs. -- Strasbourg : Conseil de l'Europe, 1987. -- 20 p. ; 18 cm. --
(Mass media (Consejo de Europa)). -- ISBN 92-871-0998-2
1. Indústria audiovisual -- Europa
Rencontres Est-Ouest des Professionnels européens de l'Audiovisuel et du
Cinéma (2n : 1992 : Vienne)
Entre État et marché
: audiovisuel et cinéma en Europe centrale et orientale : actes des Deuxièmes
Rencontres Est-Ouest des Professionnels européens de l'Audiovisuel et du Cinéma,
Vienne, 19-21 mars 1992 ; textes rassemblés et présentés par Anne-Marie Autissier
et Tristan Mattelart. -- Paris : Eurocréation, 1993. -- 286 p. ; 24 cm. -- ISBN
2-9506649-1-1
1. Mitjans de comunicació de massa -- Cooperació internacional -- Europa 2.
Indústria audiovisual -- Europa -- Cooperació internacional
Riesgos
psicosociales en el sector audiovisual : el caso de RTVA. -- Madrid : Federación
de Comunicación y Transporte de CC.OO., DL 2000. -- 157 p. : gràf., taules ;
24 cm. -- ISBN 84-87851-54-1
1. Radio y Televisión Andaluza 2. Indústria audiovisual -- Espanya 3. Seguretat
en el treball -- Casos, Estudis de
Röper, Horst
Medienkonzentration
in Deutschland : Medienverflechtungen ud Branchenvernetzungen ; Horst Röper
und Ulrich Pätzold. -- Düsserdorlf : Europäisches Medieninstitut, cop. 1993.
-- 214 p. ; 28 cm. -- (Mediafact). -- ISBN 3-929673-02-9
1. Mitjans de comunicació de massa -- Propietat -- Alemanya 2. Indústria audiovisual
-- Alemanya
Rotovision's
creative index 92 España. -- Mies : RotoVision, cop. 1992. -- 164 p. : il.
; 34 cm. -- ISBN 2-88046-171-5
1. Agències de publicitat -- Espanya
-- Directoris 2. Indústria audiovisual -- Espanya -- Directoris
Scott, Allen J.
The Cultural economy
of cities : essays on the geography of image-producing industries / Allen
J. Scott. -- London [etc.] : Sage, 2000. -- X, 256 p. : il. ; 23 cm. -- (Theory,
culture & society). -- ISBN 0-7619-5455-4
1. Cultura -- Aspectes econòmics
2. Indústria cultural 3. Indústries -- Ubicació -- Aspectes econòmics 4. Indústria
audiovisual 5. Califòrnia (Estats Units d'Amèrica) -- Condicions econòmiques
Suárez Lozano, José Antonio
Aproximación al derecho
del audiovisual / José Antonio Suárez Lozano. -- Madrid : EGEDA: Comunidad
de Madrid. Consejería de Educación y Cultura, 1995. -- XI, 142 p. ; 24 cm. --
ISBN 84-920152-1-7
1. Drets d'autor -- Espanya 2. Propietat intel·lectual -- Espanya 3. Indústria
audiovisual -- Espanya -- Aspectes legals
Suárez Lozano, José Antonio
El Régimen legal de
la coproducción audiovisual / José Antonio Suárez Lozano. -- Madrid : Egeda,
DL 2000. -- 319 p. ; 24 cm. -- ISBN 84-920152-2-5
1. Indústria audiovisual -- Espanya -- Aspectes legals 2. Indústria audiovisual
-- Cooperació internacional
Turow, Joseph
Media systems in society
: understanding industries, strategies and power / Joseph Turow. -- New
York [etc.] : Longman, cop. 1992. -- 265 p. ; 24 cm. -- ISBN 0-8013-0599-3
1. Indústria audiovisual -- Estats Units d'Amèrica 2. Mitjans de comunicació
de massa -- Estats Units d'Amèrica -- Aspectes econòmics 3. Mitjans de comunicació
de massa -- Estats Units d'Amèrica -- Aspectes socials
Vilches, Lorenzo
Les Relacions cinema-televisió
: estudi sobre la crisi en el sector de la producció audio-visual europeu ;
investigación dirigida por Lorenzo Vilches con la colaboración de José Luis
Fecé, con la ayuda del Centro de Investigaciones de la Comunicación Generalitat
de Catalunya. -- [s.l.] : [s.n.], 1989. -- 138 p. ; 28 cm
1. Indústria cinematogràfica -- Europa 2. Indústria audiovisual -- Europa 3.
Programes de televisió -- Europa -- Aspectes econòmics
[Recopilación
de producciones audiovisuales] [Enregistrament vídeo] ; Direction de la
presse, de l'information et de la communication. -- [s.l.] : Contact Magazine,
cop. 1993-1996. -- 1 videocasset (VHS) 85 min : col. (PAL), so ; 1/2 in. --
Conté: Del cine a la televisión : 100 años después / concepción: Marie-France
Delobel, Jacques Grandclaude ; realización: Antoine Leonard-Maestrati. Francia
y la sociedad de la información. Medios de comunicación y democracia. La oferta
audiovisual francesa. La prensa escrita en Francia. Europa y la sociedad de
la información / Pascal Leonard ... [et al.]
1. Indústria audiovisual -- Comunidad Económica Europea, Països de la 2. Tecnologia
de la informació -- França 3. Tecnologia de la informació -- Comunidad Económica
Europea, Països de la 4. Democràcia i mitjans de comunicació de massa 5. Indústria
audiovisual -- França 6. Premsa -- França 7. Telecomunicació -- Comunidad Económica
Europea, Països de la 8. Telecomunicació -- França
| BCHG · Desembre de 2004 |