Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    UNITATS DOCENTS    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Facultat de Medicina  Informació acadèmica  Estudiants que venen a la uab

Estudiants que vénen a la UAB

Matrícula
Si ets un estudiant estranger i arribes a la UAB en el marc d'un programa d'intercanvi, t'has de matricular en el centre que t'han assignat. La matrícula és gratuïta, independentment del cicle d'estudis al qual optis i sempre que compleixis els requisits acadèmics. La matrícula es farà amb un codi especial.

El full de prematrícula haurà d'estar signat pel coordinador d'intercanvi o la persona que t'hagi estat assignada com a tutor a l'estranger.

Si vols cursar assignatures d'altres centres i no hi ha places, hauràs d'estar autoritzat pel coordinador d'intercanvi o tutor, qui demanarà la conformitat escrita del vicedegà d'Ordenació Acadèmica del centre on vols cursar les assignatures.

Un cop t'hagis matriculat, seràs considerat estudiant de la UAB i tindràs dret al nombre de convocatòries que determini el règim de permanència.

Qualificacions
Les qualificacions que obtinguis es faran constar en actes diferents a les dels estudiants oficials, a partir de les quals es podran certificar les qualificacions.

El centre et lliurarà les certificacions necessàries, segons els requeriments del teu programa.

Inici Mapa del Web Contactar Sobre el Web
2013 Universitat Autònoma de Barcelona