Intranet Campus Virtual Facebook
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIÓ ACADÈMICA    RECERCA
 Inici  Els estudis  Adaptació de diplomatura i llicenciatura a grau  Adaptació grau en psicologia

Informació sobre el procés d'adaptació als nous Graus

Trobareu aquí informació sobre allò que cal fer per passar de les antigues titulacions de Llicenciat en Psicologia o Diplomat en Logopèdia als nous Graus.
 Adaptació Grau en Psicologia
Adaptació Grau en Logopèdia
Procés Reforma Plans d'Estudis

El pla d'estudis de la Llicenciatura en Psicologia ja està extingit. Per tant, només s'impartirà docència en Grau en Psicologia.

Aquells estudiants que tinguin estudis de Llicenciatura en Psicologia no finalitzats i es vulguin reincorporar per tal de finalitzar-los, hauran de sol·licitar l'adaptació al Grau en Psicologia.

Les equivalències entre les assignatures de la llicenciatura i les assignatures del grau són les que s'estableixen a  la Taula d'adaptacions.

Documents relacionats amb l'adaptació al Grau en Psicologia:

Pla d'estudis i Taula d'adaptacions (pdf: 0,06 MB)
Inici Mapa del Web Contactar Sobre el web
2017 Universitat Autònoma de Barcelona