C4 - La participació dels estudiants a la universitat

MATINS

Professorat:

Joan Lluís Pérez Francesc (delegat de la rectora per a Estudiants de la UAB) i Ana Valencia (Unitat d’Estudiants i de Cultura de la UAB).

Calendari:

de l’11 al 15 de juliol

Horari:

de 9 a 13 h (i, a partir de les 13.15 h, Espai Comú Interdisciplinari)

Durada:

30 hores (o 20 hores, si l’estudiant no s’inscriu a l’Espai Comú Interdisciplinari)

Preu:

130 € (o 110 €, si l’estudiant no s’inscriu a l’Espai Comú Interdisciplinari)

Lloc:

Facultat de Traducció i d’Interpretació (campus de Bellaterra)

Observacions:

excepcionalment, aquest curs dóna dret a crèdits ECTS

Programa

L’objectiu d’aquest curs és formar els estudiants en matèria de participació en l’àmbit universitari, per tal de motivar-ne la implicació en els òrgans de govern de la universitat, així com l’esperit crític i constructiu. S’hi tractaran les formes i els mecanismes de participació, el paper de la universitat en la creació de ciutadans actius, la legislació, els models i les oportunitats de participació estudiantil, i les estructures de participació institucional.