Actualitats > Districte campus > Notícia ampliadaDiada del Campus SaludableEl proper dijous 19 se celebrarà la Diada del Campus Saludable a la UAB, que comptarà amb un seguit d’actes a la plaça Cívica que pretenen convidar la participació de la comunitat universitària per promoure un estil de vida més saludable, fomentant l’activitat física, una alimentació segura, la sexualitat i afectivitat saludable i la reflexió en el consum responsable de substàncies.
Des de les 10.30h a les 17.30h, la plaça Cívica serà el punt de trobada des d'on s'iniciaran unes caminades saludables, organitzades pel Servei d'Activitat Física (SAF) i l'Oficina de Medi Ambient (OMA), a fi de promoure l'exercici suau i donar al mateix temps a conèixer els diferents espais verds del nostre campus.
La Fundació Autònoma Solidària (FAS) portarà a terme una masterclass de ciclisme en sala sobre sexualitat i afectivitat i drogues (cal inscripció prèvia), així com la gimcana "Què fas de festa?" sobre alcohol, sexualitat i seguretat vial. Sota els auspicis de l'Àrea de Prevenció i Assistència hi haurà instal·lada una Unitat Mòbil, amb la finalitat que tothom que ho desitgi pugui conèixer, a través d'indicadors específics el seu estat físic i rebre recomanacions adients.
Pots consultar tota la informació en els següents enllaços: etc.uab.cat/usuaris/noticies/arxius/diada%20caminada%202012%20A3-1.pdf etc.uab.cat/usuaris/noticies/arxius/diada_saludable%20%281%29.pdf Publicat: Dimecres 11 d'abril
Guardat a: Districte campus -
Comentaris:
no hi ha comentaris
Comentaris d'aquesta notícia (0) |