|
Orquestra de l'Aula de Música
Orquestra de l'Aula de Música![]() Direcció: Jesús Badia L’Orquestra de la UAB va néixer el curs 1996-1997, sota la direcció musical de Joan Casals. Es tracta d’una formació integrada per músics que ja tenen un nivell bàsic assolit i que busquen en l’orquestra un espai de continuïtat musical on poder seguir compaginant la música i estudis universitaris amb rigor, però d'una manera amena.
Informació curs 2012-13Dates: del 9 d'octubre de 2012 al 30 de maig de 2013 Dia i horari d'assaig: dimarts de 13h a 16h, més 4 assaigs extres de 6h Convalidable per 8 crèdits de lliure elecció o 5 ECTS* (anual), o per 4 crèdits de lliure elecció o 2,5 ECTS (semestral)
Inscripcions- Els actuals membres de l'Orquestra que vulguin seguir participant-hi durant el curs 2011/12, només cal que facin directament la inscripció i es presentin el primer dia d'assaig. - Preinscripció amb prova d'accés per nous membres del 15 de juny al 5 d'octubre de 2012 En cas que vulgueu ser membres del Cor només el segon semestre us podreu inscriure fins el 8 de febrer de 2013
RequisitsSi estàs interessat/da en formar part de l’Orquestra, és necessari que acompleixis els següents requisits: _Tenir experiència prèvia com a membre d’alguna altra orquestra o formació instrumental. És indispensable tenir un nivell mig de solfeig i suficient autonomia amb l’instrument. _Assistir a la prova d’accés. _Estar disposat/da a assistir amb regularitat als assaigs amb l’instrument propi i tenir disponibilitat per actuar dins i fora de la UAB amb flexibilitat horària.
Prova d'accésLa prova d’accés per als nous membres consistirà en una entrevista amb el director i una prova d’instrument. És necessari preparar una peça (entre 5 i 10 minuts) per tal de poder fer una mostra del nivell. La durada aproximada de la prova és de 15 minuts per cada persona. Important: per concertar data i hora per realitzar la prova, cal que us poseu en contacte amb el Punt de Serveis de l’Edifici d’Estudiants-ETC (presencialment; per mail, punt.serveis@uab.cat; o per telèfon, 935811021). Dies i horaris per realitzar la prova: - Dimarts 18 de setembre entre les 11h i les 14h - Dimarts 25 de setembre entre les 11h i les 14h - Un cop iniciat el curs, els dimarts abans de l'assaig a partir de les 12h.
Formulari de preinscripció a l'orquestra de la UAB
|
Si t'interessa aquest servei potser també voldràs veure aquests altres: ![]()
no trobes el que busques?
fes-nos una consulta i et respondrem de forma personalitzada |