Tipus d'ajut
Altres Ajuts
Beques
Estudi
Idiomes
Places
La Comissió d'Afers d'Estudiants de la UAB aprova la convocatòria de 90 beques per als estudiants de la UAB de primer i segon cicles, de grau, de màster oficial i de doctorat, per fer estudis al Servei de Llengües de la UAB durant el període acadèmic 2013-2014, de les quals se'n reserven 10 beques perquè s'adjudiquin entre els estudiants no matriculats a la UAB el curs 2012-2013 i que formalitzin la inscripció en qualsevol dels cursos que ofereix el Servei de Llengües de la UAB durant el curs 2013-2014.
Així mateix, es convoquen 10 beques addicionals per als estudiants de graus de la UAB que tinguin una línia (o part dels seus estudis)en anglès o en francès (Grau d'Educació Primària en Anglès, Grau d'ADE en Anglès i Grau Dret+Droit) i que formalitzin la inscripció en qualsevol dels cursos de l'idioma corresponent a la línia del seu grau que ofereix el Servei de Llengües de la UAB durant el curs 2013-2014.
El Servei de Llengües de la UAB entendrà que l'alumnat beneficiari de la beca s'inscriurà als cursos que s'inicien el mes d'octubre de 2013. En cas de tenir la intenció de gaudir de la beca per als cursos que s'inicien al mes de febrer de 2014, caldrà indicar-ho expressament a la secretaria del Servei de Llengües de la UAB.
Import
La borsa de la beca consistirà en la reducció del 50% de l'import dels preus de matrícula dels cursos del Servei de Llengües de la UAB, tant per als cursos del primer com del segon semestre.
Destinataris
Estudiant de doctorat
Estudiant de grau
Estudiant de màster oficial
Tipus d'estudi
Estudis de doctorat
Estudis de grau
Estudis de màster oficial
Requeriments
- Matricular-se en estudis oficials a qualsevol centre propi de la UAB durant el curs 2013-2014 d'un mínim de:
- Alumnat de diplomatura o llicenciatura 40 crèdits
- Alumnat de grau o màster oficial: 30 crèdits
- Alumnat d'un doctorat regit pel RD 778/1998: 9 crèdits. A aquests efectes, el treball de recerca té una vigència de dos cursos, sempre i quan no estigui qualificat en la data de presentació de la sol·licitud
- L'alumnat de doctorats regits per reials decrets posteriors al 778/1998 queden expressament exclosos de la present convocatòria
- Aquest nombre de crèdits podrà ser inferior en el cas d'alumnes que finalitzin els seus estudis i matriculin tots els crèdits que els manquin per finalitzar-los
- Els i les sol·licitants que hagin gaudit d'una beca del Servei de Llengües de la UAB durant el curs 2012-2013 han d'haver demostrat l'aprofitament del curs per al qual va rebre la beca esmentada.
Criteris de selecció
- Es revisaran els requisits acadèmics de les persones sol·licitants.
- Per a establir l'ordre de prelació entre les sol·licituds que demostrin que compleixen els requisits s'ordenaran els/les sol·licitants per la nota mitjana de l'expedient acadèmic calculada d'acord amb l'establert a l'Annex I: Baremació Acadèmica. Als candidats que hagin iniciat els seus estudis a la UAB en el curs 2013-2014 se'ls tindrà en compte la nota d'accés a l'estudi.
- En cas que no s'adjudiquin totes les beques reservades per a estudiants de nou accés, aquestes es distribuiran per rigorós ordre de prelació entre els estudiants que figurin a la llista d'espera dels alumnes matriculats a la UAB el curs 2012-2013.
Incompatibilitats
Bases de la convocatòria
Data de publicació
28/06/2013
Data d'inici de sol·licituds
25/09/2013
Lloc de presentació a la UAB
A la Gestió Acadèmica del teu Centre o al Registre General
Data de fi de sol·licituds a l'Organisme convocant
04/10/2013
Data de resolució
21/10/2013
Documentació
Les persones que vulguin sol·licitar la beca hauran de recollir la sol·licitud a la secretaria del Servei de Llengües de la UAB, o bé editar-la des de la pàgina Web: http://www.uab.cat - Beques d'estudi -, i presentar-la a la Gestió Acadèmica del seu centre o al Registre General (Edifici del Rectorat) dins els terminis establerts.
Formularis
Sol·licitud Convocatòria de beques per estudiar al Servei de Llengües de la UAB. Curs 2013-2014
Observacions
Correu electrònic
consulta.beques@uab.cat
Resolució
- La resolució de la convocatòria per als estudiants ja matriculats a la UAB en el curs 2012-2013 es farà pública el 26 de juliol de 2013
- La resolució de la convocatòria per als estudiants dels Graus de la UAB impartits en anglès o en francès es farà pública el 21 d'octubre de 2013
- La resolució de la convocatòria per als estudiants no matriculats a la UAB en el curs 2012-2013 es farà pública el dia 7 de febrer de 2014
- En tots els casos, la resolució es publicarà a la pàgina web: http://www.uab.cat - Beques estudi - i als plafons del Servei de Llengües de la UAB. Aquesta resolució serà de caràcter provisional mentre es comprova el compliment dels requisits acadèmics que figuren a la Base III.
Resolució