VI Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans, 15 de desembre
Ens fem ressò d’aquesta convocatòria de la Societat Catalana de Comunicació, adreçada als investigadors:
VI Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans
Data: 15 de desembre de 2014 de 10 a 14 h
Lloc: Institut d’Estudis Catalans

La Societat Catalana de Comunicació us convida a participar en la VI Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans que se celebrarà el 15 de desembre de 2014 a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans.
Aquesta jornada vol ser el punt de trobada d’investigadors de diferents indrets (Alguer, Andorra, Catalunya, Catalunya Nord, Franja de Ponent, Illes Balears, País Valencià…) que durant un dia podran donar a conèixer els diferents projectes d’investigació en què participen i els seus resultats parcials o totals assolits fins a la convocatòria.
En aquesta edició, la SCC fa una crida a la participació de nous projectes de recerca que no s’hagin presentat en edicions anteriors i dels nous grups de recerca de recent creació.
Aquesta trobada vol contribuir a l’articulació d’una xarxa permanent d’investigadors dedicats a la comunicació i ens permetrà conèixer l’estat de la recerca als Països Catalans. Una trobada de transferència d’I+D+i que faciliti l’intercanvi de coneixements i experiències.
Iniciarem la sessió a les 10.00 h i clourà a les 14.00 h.
Us preguem que aquells/es que hi esteu interessats/des envieu un correu a la Societat Catalana de Comunicació (scc@iec.cat) amb la fitxa adjunta complimentada abans del 16 de novembre de 2014. Les investigacions presentades en la V Jornada, celebrada el desembre de 2013, queden excloses d’aquesta cita.
La Societat lliurarà un certificat d’assistència a tots/es els i les participants que hi assisteixin.
Formulari d’inscripció [PDF]
En voleu saber més?
Vam assistir a la Jornada de Recerca del 2013 i vam fer resums de les presentacions dels projectes dels grups de recerca de la UAB. Els trobareu aquí.




















