febr. 07 2011
29è Curs de Drets Humans 2011
Del 8 al 25 de març d’enguany es celebrarà el 29è Curs de Drets Humans 2011, organitzat per l’IDHC.
Aquest curs té com a objectiu donar una primera formació en l’especialització de professionals que treballen en l’àmbit dels drets humans. A més del necessari recorregut històric del procés d’internacionalització dels drets humans, es repassaran diferents sistemes de protecció regionals i universals. Es farà especial èmfasi en el dret internacional dels drets humans, alhora que es tractarà la legislació nacional, autonòmica i local. 
El curs està dirigit als estudiants de ciències jurídiques, econòmiques i socials, juristes i tots aquells professionals relacionats amb els drets humans.
La realització d’aquest curs dóna opció al reconeixement de crèdits de lliure elecció, en el cas de la UAB són 3 crèdits.
Activant el següent enllaç podreu accedir al formulari de la inscripció i consultar el programa del curs.
This entry was posted on Dilluns, 7 febrer, 2011 at 14:06 and is filed under cursos i màsters, drets humans. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.





























