Evaluación de alumnos con graves necesidades educativas integrados en escuelas ordinarias de EGB

Evaluación de alumnos con graves necesidades educativas integrados en escuelas ordinarias de EGB

Veure els fitxers associats amb aquesta Tesi

AutorForns i Serrallonga, M. Dolors
Adreça de correu electrònic dolors.forns@uab.es
URLhttp://www.tdx.cat/TDX-0507108-114007
TítolEvaluación de alumnos con graves necesidades educativas integrados en escuelas ordinarias de EGB
Llengua Castellà
UniversitatUAB
Departament/Institut451 - DEPARTAMENT DE PSICOLOGIA DE LA SALUT I PSICOLOGIA SOCIAL
Àrea de coneixement Ciències de la Salut
Matèries
  • 159.9 - Psicologia
  • Dipòsit legal/ISBN B-24769-2008 / 978-84-691-3576-1
    Direcció de la tesi
  • Domènech i Llaberia, Edelmira. Director/a de la Tesi
  • Paraules clau
  • Integración educativa
  • Adaptación social
  • Trastornos emocionales
  • Data de defensa21-11-1990

    Resum

    Resum pendent

    Documents ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.

    La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).

    Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.

  • mdfs1de5.pdf
  • mdfs2de5.pdf
  • mdfs3de5.pdf
  • mdfs4de5.pdf
  • mdfs5de5.pdf
  • NOVA CERCA
    Organization:UAB Author:Forns,Serrallonga,Dolors URN:http://www.tdx.cat/TDX-0507108-114007 Title:Evaluación de alumnos con graves necesidades educativas integrados en escuelas ordinarias de EGB Department:451 - DEPARTAMENT DE PSICOLOGIA DE LA SALUT I PSICOLOGIA SOCIAL Subject:CDU159.9 Advisor:Domènech i Llaberia, Edelmira. Director/a de la Tesi Keywords:Integración educativa Keywords:Adaptación social Keywords:Trastornos emocionales DefenseDate:21-11-1990