
| Autor | Borràs i Hernández, Francesc Xavier |
| Adreça de correu electrònic | xavier.borras@uab.cat |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-0415108-170706 |
| Títol | Modulació psicològica de la funció immune |
| Llengua | Català | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 425 - DEPARTAMENT DE PSICOLOGIA DE L'EDUCACIO |
| Àrea de coneixement | Ciències de la Salut |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-20722-2008 / 978-84-691-3182-4 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 18-11-1991 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Borràs,Hernández,Francesc,Xavier URN:http://www.tdx.cat/TDX-0415108-170706 Title:Modulació psicològica de la funció immune Department:425 - DEPARTAMENT DE PSICOLOGIA DE L'EDUCACIO Subject:CDU159.9 Advisor:Bayés i Sopena, Ramon. Director/a de la Tesi Keywords:Estrés Keywords:Sistema immunitari Keywords:Psiconeuroimmunologia DefenseDate:18-11-1991