
| Autor | Ribas Palom, Anna |
| Adreça de correu electrònic | anna.ribas@udg.edu |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-0629109-113247 |
| Títol | Natura, societat i calamitat. Una aproximació a les inundacions històriques de la ciutat de Girona |
| Llengua | Català | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 431 - DEPARTAMENT DE GEOGRAFIA |
| Àrea de coneixement | Ciències Socials |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-25743-2009 / 978-84-692-0327-9 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 8-07-1994 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d’aquesta tesi queda condicionada a l’acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d’aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d’investigació i docència. No s’autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d’un lloc aliè al servei TDX. No s’autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Ribas,Palom,Anna URN:http://www.tdx.cat/TDX-0629109-113247 Title:Natura, societat i calamitat. Una aproximació a les inundacions històriques de la ciutat de Girona Department:431 - DEPARTAMENT DE GEOGRAFIA Subject:CDU91 Advisor:Saurí Pujol, David. Director/a de la Tesi Keywords:Inundació Keywords:Risc natural Keywords:Girona DefenseDate:8-07-1994