Estudio teórico de la coordinación de NO(2) a metales en fase gas y en la zeolita CuZSM-5

Estudio teórico de la coordinación de NO(2) a metales en fase gas y en la zeolita CuZSM-5

Veure els fitxers associats amb aquesta Tesi

AutorRodríguez Santiago, Luis
Adreça de correu electrònic luis@klingon.uab.cat
URLhttp://www.tdx.cat/TDX-0507108-145400
TítolEstudio teórico de la coordinación de NO(2) a metales en fase gas y en la zeolita CuZSM-5
Llengua Castellà
UniversitatUAB
Departament/Institut403 - DEPARTAMENT DE QUIMICA
Àrea de coneixement Ciències Experimentals
Matèries
  • 544 - Química física
  • Dipòsit legal/ISBN B-24764-2008 / 978-84-691-3571-6
    Direcció de la tesi
  • Branchadell Gallo, Vicenç. Director/a de la Tesi
  • Sodupe i Roure, Mariona. Director/a de la Tesi
  • Paraules clau
  • Zeolitas
  • Óxidos de nitrógeno
  • Funcionalidad de Densidad
  • Data de defensa12-06-1998

    Resum

    Pendent

    Documents ADVERTIMENT. La consulta d’aquesta tesi queda condicionada a l’acceptació de les següents condicions d'ús.

    La difusió d’aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d’investigació i docència. No s’autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d’un lloc aliè al servei TDX. No s’autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).

    Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.

  • lrs1de2.pdf
  • lrs2de2.pdf
  • NOVA CERCA
    Organization:UAB Author:Rodríguez,Santiago,Luis URN:http://www.tdx.cat/TDX-0507108-145400 Title:Estudio teórico de la coordinación de NO(2) a metales en fase gas y en la zeolita CuZSM-5 Department:403 - DEPARTAMENT DE QUIMICA Subject:CDU544 Advisor:Branchadell Gallo, Vicenç. Director/a de la Tesi Advisor:Sodupe i Roure, Mariona. Director/a de la Tesi Keywords:Zeolitas Keywords:Óxidos de nitrógeno Keywords:Funcionalidad de Densidad DefenseDate:12-06-1998