Tesi del treball de doctorat sobre intoxicació malònica i la seva repercussió sobre el remodelament ossi del conill

Tesi del treball de doctorat sobre intoxicació malònica i la seva repercussió sobre el remodelament ossi del conill

Veure els fitxers associats amb aquesta Tesi

AutorMiquel i Padró, Xavier
Adreça de correu electrònic no
URLhttp://www.tdx.cat/TDX-0611104-152755
TítolTesi del treball de doctorat sobre intoxicació malònica i la seva repercussió sobre el remodelament ossi del conill
Llengua Català
UniversitatUAB
Departament/Institut417 - DEPARTAMENT DE MEDICINA
Àrea de coneixement Ciències de la Salut
Matèries
  • 61 - Medicina
  • Dipòsit legal/ISBN B-9242-2004 / 84-688-5681-9
    Direcció de la tesi
  • Adzet i Adzet, J.M.. Director de la Tesi
  • Rubires i Prat, joan. Director de la Tesi
  • Paraules clau
  • Malònic
  • Cítric
  • Os
  • Data de defensa9-03-2000

    Resum

    Vegeu xmpresum1de1.pdf

    Documents ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.

    La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).

    Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.

  • xmp1de9.pdf
  • xmp2de9.pdf
  • xmp3de9.pdf
  • xmp4de9.pdf
  • xmp5de9.pdf
  • xmp6de9.pdf
  • xmp7de9.pdf
  • xmp8de9.pdf
  • xmp9de9.pdf
  • xmpresum1de1.pdf
  • NOVA CERCA
    Organization:UAB Author:Miquel,Padró,Xavier URN:http://www.tdx.cat/TDX-0611104-152755 Title:Tesi del treball de doctorat sobre intoxicació malònica i la seva repercussió sobre el remodelament ossi del conill Department:417 - DEPARTAMENT DE MEDICINA Subject:CDU61 Advisor:Adzet i Adzet, J.M.. Director de la Tesi Advisor:Rubires i Prat, joan. Director de la Tesi Keywords:Malònic Keywords:Cítric Keywords:Os DefenseDate:9-03-2000