
| Autor | França Rocha, Maria Elisa |
| Adreça de correu electrònic | lisafranza@uol.com.br |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-1015101-125345 |
| Títol | La contribución de las series juveniles de televisión a la formación de la identidad en la adolescencia. Análisis del contenido y de la recepción de la serie "Compañeros" de Antena 3 |
| Llengua | Castellà | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 413 - DEPARTAMENT DE COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT |
| Àrea de coneixement | Ciències Socials |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B.17.561-2002 // 84-699-8007-6 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 12-09-2001 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d’aquesta tesi queda condicionada a l’acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d’aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d’investigació i docència. No s’autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d’un lloc aliè al servei TDX. No s’autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:França,Rocha,Maria,Elisa URN:http://www.tdx.cat/TDX-1015101-125345 Title:La contribución de las series juveniles de televisión a la formación de la identidad en la adolescencia. Análisis del contenido y de la recepción de la serie "Compañeros" de Antena 3 Department:413 - DEPARTAMENT DE COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT Subject:CDU65 Advisor:Amparo Huertas. Director de la Tesi Keywords:Series juveniles Keywords:Adolescencia Keywords:Identidad DefenseDate:12-09-2001