La evalución en el área de educación visual y plástica en la educación secundaria obligatoria

La evalución en el área de educación visual y plástica en la educación secundaria obligatoria

Veure els fitxers associats amb aquesta Tesi

AutorMorales Artero, Juan José
Adreça de correu electrònic juanjomo@mixmail.com
URLhttp://www.tdx.cat/TDX-1027104-164012
TítolLa evalución en el área de educación visual y plástica en la educación secundaria obligatoria
Llengua Castellà
UniversitatUAB
Departament/Institut432 - DEPARTAMENT DE PEDAGOGIA APLICADA
Àrea de coneixement Ciències Socials
Matèries
  • 373 - Ensenyament primari i secundari
  • Dipòsit legal/ISBN B-42371-2002 / 84-699-9788-2
    Direcció de la tesi
  • Tejada Fernández, José. Director/a de la Tesi
  • Paraules clau
  • Evaluación
  • Educación
  • Arte
  • Data de defensa11-11-2001

    Resum

    Vegeu jjmaresum1de1.pdf

    Documents ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.

    La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).

    Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.

  • jjma01de16.pdf.pdf
  • jjma02de16.pdf.PDF
  • jjma03de16.pdf.PDF
  • jjma04de16.pdf.PDF
  • jjma05de16.pdf.PDF
  • jjma06de16.pdf.PDF
  • jjma07de16.pdf.PDF
  • jjma08de16.pdf.PDF
  • jjma09de16.pdf.PDF
  • jjma10de16.pdf.PDF
  • jjma11de16.pdf.PDF
  • jjma12de16.pdf.PDF
  • jjma13de16.pdf.PDF
  • jjma14de16.pdf.PDF
  • jjma15de16.pdf.PDF
  • jjma16de16.pdf.pdf
  • jjmaresum1de1.pdf
  • NOVA CERCA
    Organization:UAB Author:Morales,Artero,Juan,José URN:http://www.tdx.cat/TDX-1027104-164012 Title:La evalución en el área de educación visual y plástica en la educación secundaria obligatoria Department:432 - DEPARTAMENT DE PEDAGOGIA APLICADA Subject:CDU373 Advisor:Tejada Fernández, José. Director/a de la Tesi Keywords:Evaluación Keywords:Educación Keywords:Arte DefenseDate:11-11-2001