
| Autor | Figueiras Ocaña, Lourdes |
| Adreça de correu electrònic | lfigueiras@dewey.uab.es |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-0123104-151356 |
| Títol | Historia, matemáticas y realidad. El caso de la medida en la formación matemática de futuros maestros |
| Llengua | Castellà | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 423 - DEPARTAMENT DE DIDACTICA DE LA MATEMATICA I LES CC. EXPERIMENTALS |
| Àrea de coneixement | Ciències Socials |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-39743-2003 / 84-688-3321-5 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 21-02-2003 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d’aquesta tesi queda condicionada a l’acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d’aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d’investigació i docència. No s’autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d’un lloc aliè al servei TDX. No s’autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Figueiras,Ocaña,Lourdes URN:http://www.tdx.cat/TDX-0123104-151356 Title:Historia, matemáticas y realidad. El caso de la medida en la formación matemática de futuros maestros Department:423 - DEPARTAMENT DE DIDACTICA DE LA MATEMATICA I LES CC. EXPERIMENTALS Subject:CDU30 Advisor:Deulofeu, Jordi. Director de la Tesi Keywords:Concepciones y creencias Keywords:Formación de profesorado Keywords:Historia de la matemática DefenseDate:21-02-2003