
| Autor | Gibert Castañer, María José |
| Adreça de correu electrònic | no |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-0620105-132937 |
| Títol | Características epidemiológicas, preventivas y metabólicas de los defectos del tubo neural en la isla de Mallorca |
| Llengua | Castellà | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 418 - DEPARTAMENT DE PEDIATRIA, OBSTETRICIA I GINECOLOGIA |
| Àrea de coneixement | Ciències de la Salut |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-23154-2005 / 84-689-2301-X |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 18-12-2004 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Gibert,Castañer,María,José URN:http://www.tdx.cat/TDX-0620105-132937 Title:Características epidemiológicas, preventivas y metabólicas de los defectos del tubo neural en la isla de Mallorca Department:418 - DEPARTAMENT DE PEDIATRIA, OBSTETRICIA I GINECOLOGIA Subject:CDU616.8 Advisor:Xercavins, Jordi. Director/a de la Tesi Keywords:Epidemiología Keywords:Tubo Neural DefenseDate:18-12-2004