Características epidemiológicas, preventivas y metabólicas de los defectos del tubo neural en la isla de Mallorca

Características epidemiológicas, preventivas y metabólicas de los defectos del tubo neural en la isla de Mallorca

Veure els fitxers associats amb aquesta Tesi

AutorGibert Castañer, María José
Adreça de correu electrònic no
URLhttp://www.tdx.cat/TDX-0620105-132937
TítolCaracterísticas epidemiológicas, preventivas y metabólicas de los defectos del tubo neural en la isla de Mallorca
Llengua Castellà
UniversitatUAB
Departament/Institut418 - DEPARTAMENT DE PEDIATRIA, OBSTETRICIA I GINECOLOGIA
Àrea de coneixement Ciències de la Salut
Matèries
  • 616.8 - Neurologia. Neuropatologia. Sistema nerviós
  • Dipòsit legal/ISBN B-23154-2005 / 84-689-2301-X
    Direcció de la tesi
  • Xercavins, Jordi. Director/a de la Tesi
  • Paraules clau
  • Epidemiología
  • Tubo Neural
  • Data de defensa18-12-2004

    Resum

    Vegeu mjgcresum1de1.pdf

    Documents ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.

    La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).

    Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.

  • mjgc1de1.pdf
  • mjgcresum1de1.pdf
  • NOVA CERCA
    Organization:UAB Author:Gibert,Castañer,María,José URN:http://www.tdx.cat/TDX-0620105-132937 Title:Características epidemiológicas, preventivas y metabólicas de los defectos del tubo neural en la isla de Mallorca Department:418 - DEPARTAMENT DE PEDIATRIA, OBSTETRICIA I GINECOLOGIA Subject:CDU616.8 Advisor:Xercavins, Jordi. Director/a de la Tesi Keywords:Epidemiología Keywords:Tubo Neural DefenseDate:18-12-2004