
| Autor | Casas Duocastella, Lluís |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-1222103-151147 |
| Títol | Aerogels nanocomposats: un nou material. Micromössbauer, una nova eina de caracterització |
| Llengua | Català | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 405 - DEPARTAMENT DE GEOLOGIA |
| Àrea de coneixement | Ciències Experimentals |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-39799-2003 / 84-688-3265-0 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 26-06-2003 |
Resum | |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Casas,Duocastella,Lluís URN:http://www.tdx.cat/TDX-1222103-151147 Title:Aerogels nanocomposats: un nou material. Micromössbauer, una nova eina de caracterització Department:405 - DEPARTAMENT DE GEOLOGIA Subject:CDU538.9 Advisor:Molins, Elies. Director de la Tesi Advisor:Roig, Anna. Director de la Tesi Advisor:Estop Graells, Eugènia. Tutora de la Tesi Keywords:Piesoelectricitat Keywords:Mössbauer Keywords:Aerogels DefenseDate:26-06-2003