
| Autor | Flores Pérez, Cristóbal |
| Adreça de correu electrònic | cristoflores@yahoo.com.mx |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-0117105-164314 |
| Títol | Improving performance of sheep using fibrolytic enzymes in dairy ewes and malate in fattening lambs |
| Llengua | Anglès | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 458 - DEPARTAMENT DE CIÈNCIES ANIMALS I DELS ALIMENTS |
| Àrea de coneixement | Ciències de la Salut |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-43703-2004 / 84-688-9125-8 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 30-06-2004 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Flores,Pérez,Cristóbal URN:http://www.tdx.cat/TDX-0117105-164314 Title:Improving performance of sheep using fibrolytic enzymes in dairy ewes and malate in fattening lambs Department:458 - DEPARTAMENT DE CIÈNCIES ANIMALS I DELS ALIMENTS Subject:CDU619 Advisor:Caja López, Gerardo. Director/a de la Tesi Keywords:Malate Keywords:Sheep Keywords:Enzymes DefenseDate:30-06-2004