
| Autor | Saura Parramon, Eduard |
| Adreça de correu electrònic | eduard.saura@uab.es |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-0728105-161205 |
| Títol | Anàlisi estructural de la zona de les Nogueres (Pirineus Centrals) |
| Llengua | Català | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 405 - DEPARTAMENT DE GEOLOGIA |
| Àrea de coneixement | Ciències Experimentals |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-6607-2005 / 84-689-0941-6 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 10-08-2004 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Saura,Parramon,Eduard URN:http://www.tdx.cat/TDX-0728105-161205 Title:Anàlisi estructural de la zona de les Nogueres (Pirineus Centrals) Department:405 - DEPARTAMENT DE GEOLOGIA Subject:CDU55 Advisor:Teixell, Antonio. Director/a de la Tesi Keywords:Pirineus Keywords:Inversió tectònica Keywords:Zona de les Nogueres DefenseDate:10-08-2004