Un análisis estructural y de equilibrio general de la economía mexicana

Un análisis estructural y de equilibrio general de la economía mexicana

Veure els fitxers associats amb aquesta Tesi

AutorNúñez Rodríguez, Gaspar
Adreça de correu electrònic nuroga@yahoo.com
URLhttp://www.tdx.cat/TDX-1027104-165436
TítolUn análisis estructural y de equilibrio general de la economía mexicana
Llengua Castellà
UniversitatUAB
Departament/Institut411 - DEPARTAMENT D'ECONOMIA APLICADA
Àrea de coneixement Ciències Socials
Matèries
  • 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
  • Dipòsit legal/ISBN B-24503-2004 / 84-688-6671-7
    Direcció de la tesi
  • García, Miguel Ángel. Director/a de la Tesi
  • Polo, Clemente. Director/a de la Tesi
  • Paraules clau
  • Equilibrio general
  • Análisis estructural
  • Contabilidad social
  • Data de defensa18-03-2004

    Resum

    Vegeu tesi

    Documents ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.

    La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).

    Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.

  • gnr1de1.pdf
  • NOVA CERCA
    Organization:UAB Author:Núñez,Rodríguez,Gaspar URN:http://www.tdx.cat/TDX-1027104-165436 Title:Un análisis estructural y de equilibrio general de la economía mexicana Department:411 - DEPARTAMENT D'ECONOMIA APLICADA Subject:CDU338 Advisor:García, Miguel Ángel. Director/a de la Tesi Advisor:Polo, Clemente. Director/a de la Tesi Keywords:Equilibrio general Keywords:Análisis estructural Keywords:Contabilidad social DefenseDate:18-03-2004