Tuberculosis en receptores de un trasplante pulmonar. Diagnóstico, profilaxis y tratamiento

Tuberculosis en receptores de un trasplante pulmonar. Diagnóstico, profilaxis y tratamiento

Veure els fitxers associats amb aquesta Tesi

AutorBravo Masgoret, Carles
Adreça de correu electrònic cbravo@vhebron.net
URLhttp://www.tdx.cat/TDX-0712106-225932
TítolTuberculosis en receptores de un trasplante pulmonar. Diagnóstico, profilaxis y tratamiento
Llengua Castellà
UniversitatUAB
Departament/Institut417 - DEPARTAMENT DE MEDICINA
Àrea de coneixement Ciències de la Salut
Matèries
  • 61 - Medicina
  • Dipòsit legal/ISBN B-24363-2006 / 84-689-877-4
    Direcció de la tesi
  • Gracia Roldán, Javier de. Director/a de la Tesi
  • Morell Brotad, Ferran. Director/a de la Tesi
  • Paraules clau
  • Trasplante pulmonar
  • Tuberculosis
  • Tratamiento profilaxis
  • Data de defensa30-03-2005

    Resum

    Pendent

    Documents ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.

    La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).

    Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.

  • cbm1de1.pdf
  • NOVA CERCA
    Organization:UAB Author:Bravo,Masgoret,Carles URN:http://www.tdx.cat/TDX-0712106-225932 Title:Tuberculosis en receptores de un trasplante pulmonar. Diagnóstico, profilaxis y tratamiento Department:417 - DEPARTAMENT DE MEDICINA Subject:CDU61 Advisor:Gracia Roldán, Javier de. Director/a de la Tesi Advisor:Morell Brotad, Ferran. Director/a de la Tesi Keywords:Trasplante pulmonar Keywords:Tuberculosis Keywords:Tratamiento profilaxis DefenseDate:30-03-2005