
| Autor | Barrena Gómez, Raquel |
| Adreça de correu electrònic | raquel.barrena@gmail.com |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-0223107-152959 |
| Títol | Compostaje de residuos sólidos orgánicos. Aplicación de técnicas respirométricas en el seguimiento del proceso |
| Llengua | Castellà | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 447 - DEPARTAMENT D'ENGINYERIA QUIMICA |
| Àrea de coneixement | Tecnologies |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-55037-2006 / 978-84-690-3651-8 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 29-09-2006 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Barrena,Gómez,Raquel URN:http://www.tdx.cat/TDX-0223107-152959 Title:Compostaje de residuos sólidos orgánicos. Aplicación de técnicas respirométricas en el seguimiento del proceso Department:447 - DEPARTAMENT D'ENGINYERIA QUIMICA Subject:CDU631/635 Advisor:Artola Casacuberta, Adriana. Director/a de la Tesi Advisor:Vázquez Lima, Felícitas. Director/a de la Tesi Keywords:Compostaje Keywords:Respirometría Keywords:Reisiduo orgánico DefenseDate:29-09-2006