
| Autor | Vallet Saavedra, Gemma |
| Adreça de correu electrònic | gemmavallet@gmail.com |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-1120106-114104 |
| Títol | eBranding. La creación de marca digital en la era de la conectividad |
| Llengua | Castellà | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 413 - DEPARTAMENT DE COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT |
| Àrea de coneixement | Ciències Socials |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-40231-2006 / 84-690-0444-1 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 5-07-2006 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Vallet,Saavedra,Gemma URN:http://www.tdx.cat/TDX-1120106-114104 Title:eBranding. La creación de marca digital en la era de la conectividad Department:413 - DEPARTAMENT DE COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT Subject:CDU65 Advisor:Ricarte, José Mª. Director/a de la Tesi Keywords:Branding Keywords:Internet Keywords:Marca DefenseDate:5-07-2006