eBranding. La creación de marca digital en la era de la conectividad

eBranding. La creación de marca digital en la era de la conectividad

Veure els fitxers associats amb aquesta Tesi

AutorVallet Saavedra, Gemma
Adreça de correu electrònic gemmavallet@gmail.com
URLhttp://www.tdx.cat/TDX-1120106-114104
TítoleBranding. La creación de marca digital en la era de la conectividad
Llengua Castellà
UniversitatUAB
Departament/Institut413 - DEPARTAMENT DE COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT
Àrea de coneixement Ciències Socials
Matèries
  • 65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
  • Dipòsit legal/ISBN B-40231-2006 / 84-690-0444-1
    Direcció de la tesi
  • Ricarte, José Mª. Director/a de la Tesi
  • Paraules clau
  • Branding
  • Internet
  • Marca
  • Data de defensa5-07-2006

    Resum

    La presente tesis tiene como objeto explorar si las empresas desde sus estrategias de comunicación online y contenidos corporativos y de marcas en la red adaptan o no una clara estrategia de marca digital, si su puesta en escena en la red evoluciona hacia la era de la conectividad. Explora a su vez si las agencias de comunicación convencional o las empresas especializadas en comunicación digital o interactiva conocen las exigencias del nuevo mercado y en qué grado contemplan el eBranding en su metodología de trabajo.

    Asimismo, se realiza un breve recorrido por la historia de internet como canal comercial y de comunicación, lo que permite contextualizar el eBranding y la era de la conectividad.

    _____________________________________________________________

    The thesis explores if companies from their corporative strategies of communication online and contents and brands in the net adapt or not a clear strategy of eBranding, and if their online branding evolves towards the era of the connectivity. It explores as well if the agencies of conventional communication or the companies specialized in digital or interactive communication know the exigencies the new market and in what degree contemplate eBranding in their methodology of work. Also, a brief route by the history of Internet like commercial channel and communication is made, which allows to set the eBranding into the era of the connectivity.

    Documents ADVERTIMENT. La consulta d’aquesta tesi queda condicionada a l’acceptació de les següents condicions d'ús.

    La difusió d’aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d’investigació i docència. No s’autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d’un lloc aliè al servei TDX. No s’autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).

    Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.

  • gvs1de1.pdf
  • NOVA CERCA
    Organization:UAB Author:Vallet,Saavedra,Gemma URN:http://www.tdx.cat/TDX-1120106-114104 Title:eBranding. La creación de marca digital en la era de la conectividad Department:413 - DEPARTAMENT DE COMUNICACIO AUDIOVISUAL I PUBLICITAT Subject:CDU65 Advisor:Ricarte, José Mª. Director/a de la Tesi Keywords:Branding Keywords:Internet Keywords:Marca DefenseDate:5-07-2006