
| Autor | Ruiz Posino , Alex |
| Adreça de correu electrònic | aruizpo@uoc.edu |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-1114108-124244 |
| Títol | Arquitectura del sistema internacional y economía política internacional de la integración monetaria europea: del informe Werner al informe Delors |
| Llengua | Castellà | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 411 - DEPARTAMENT D'ECONOMIA APLICADA |
| Àrea de coneixement | Ciències Socials |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-21963-2008 / 978-84-691-3321-7 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 18-12-2007 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d'aquesta tesi queda condicionada a l'acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d'aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d'investigació i docència. No s'autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d'un lloc aliè al servei TDX. No s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Ruiz,Posino,Alex URN:http://www.tdx.cat/TDX-1114108-124244 Title:Arquitectura del sistema internacional y economía política internacional de la integración monetaria europea: del informe Werner al informe Delors Department:411 - DEPARTAMENT D'ECONOMIA APLICADA Subject:CDU3 Advisor:Bacaria i Colom, Jordi. Director/a de la Tesi Keywords:Economia política internacional Keywords:Relacions internacionals Keywords:Integració europea DefenseDate:18-12-2007