
| Autor | Cadena Martínez, Erasmo |
| Adreça de correu electrònic | erasmo.cadena@uab.cat |
| URL | http://www.tdx.cat/TDX-1027110-003459 |
| Títol | Enviromental impact analysis at full-scale OFMSW biological teatment plants. Focus an gaseous-emissions |
| Llengua | Anglès | Universitat | UAB |
| Departament/Institut | 447 - DEPARTAMENT D'ENGINYERIA QUIMICA |
| Àrea de coneixement | Tecnologies |
| Matèries | |
| Dipòsit legal/ISBN | B-14468-2010 / 978-84-693-0330-6 |
| Direcció de la tesi | |
| Paraules clau | |
| Data de defensa | 21-12-2009 |
Resum
| |
| Documents | ADVERTIMENT. La consulta d’aquesta tesi queda condicionada a l’acceptació de les següents condicions d'ús.
La difusió d’aquesta tesi per mitjà del servei TDX ha estat autoritzada pels titulars dels drets de propietat intel.lectual únicament per a usos privats emmarcats en activitats d’investigació i docència. No s’autoritza la seva reproducció amb finalitats de lucre ni la seva difusió i posada a disposició des d’un lloc aliè al servei TDX. No s’autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing).
Aquesta reserva de drets afecta tant al resum de presentació de la tesi com als seus continguts. En la utilització o cita de parts de la tesi és obligat indicar el nom de la persona autora.
|
NOVA CERCA ![]()
Organization:UAB Author:Cadena,Martínez,Erasmo URN:http://www.tdx.cat/TDX-1027110-003459 Title:Enviromental impact analysis at full-scale OFMSW biological teatment plants. Focus an gaseous-emissions Department:447 - DEPARTAMENT D'ENGINYERIA QUIMICA Subject:CDU631/635 Advisor:Artola, Adriana. Director/a de la Tesi Advisor:Font Segura, Xavier. Director/a de la Tesi Keywords:Compostaje Keywords:Digestión anaerobica Keywords:Tratamiento de gases DefenseDate:21-12-2009