@inproceedings{ddd.uab.cat:100783,
      author = {Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de
               Comunicació Audiovisual i de Publicitat) and Tena Parera, Daniel
               (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat,
               Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) and Lázaro,
               Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de
               Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)},
       title = {Is there gender bias in the assessment of advertising
               creativity?},
   booktitle = {International Conference on Research in Advertising},
        year = {2012},
       pages = {10--17},
        note = {Comunicació feta a ICORIA 2012 que es va portar a terme a
               Estocolm del 28 al 30 de juny de 2012. El tema de la Conferència
               era "The changing roles of advertising"},
    abstract = {Gender discrimination in creative departments has been studies
               using surveys, content analyses, and qualitative methods
               (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that
               there exists interest in variables related with assessing
               advertising creativity (Koslow et al. 2003a, Sasser & Koslow
               2008), practitioner profiles and customers reviews (West et al.
               2008) and models working for non-western advertising (Kim et al.
               2010), etc ...},
         url = {https://ddd.uab.cat/record/100783},
}